Kun je die niet op de werkbank klemmen, en dan de binnenpoot eruit trekken? beetje beun misschienarend03 schreef:weet iemand ook hoe je de onderpootjes van een ltd 08 voorvork er afkrijgt

Kun je die niet op de werkbank klemmen, en dan de binnenpoot eruit trekken? beetje beun misschienarend03 schreef:weet iemand ook hoe je de onderpootjes van een ltd 08 voorvork er afkrijgt
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
Ja met de onderpoot vastgeklemt, niet de binnenpootblackidentity schreef:Als je van lekkende voorvorken houdt is dat een prima plan ja.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
drdproking schreef:wat zijn naft?
kost ongeveer 170 euroXrace_supermotard schreef:Kben nog altijd op zoek naar een helm tegen de zomer en kben maar niet voor die mt gegaan, kga een klasse duurder en kben deze O'neal tegengekomen, kvroeg me af of iemand daar ervaring mee heeft en wat die me zou kosten![]()
ik heb hem nog niet maar het word zonder twijfel een shoeiXrace_supermotard schreef:haha
![]()
kwist het niet zeker omdat oneal mx maar met een l is, maakt niet zoveel uit ook niet, kdenk dat het deze helm gaat worden dan
wat heb jij eigenlijk als nieuwe ?
Daar heb je een goeie zaak mee gedaan, waar heb je die gehaald?riejucustom schreef:Ik heb de oneal hustler gewoon degelijk en waterdicht
Koste maar 120 met bril
Zeker doenDaan22 schreef: ik heb hem nog niet maar het word zonder twijfel een shoei