Nu nog een vraag over dat het licht op accuspanning moet? Moet dit echt? Ik bedoel het stoplicht wel op accuspanning maar het algemeen het licht toch niet?
En nu nog een andere vraag, wat bevelen jullie aan als versnellingsbak olie:
- Putoline GP10
- Versnellingsbakolie Castrol Mtx 10w-40
julianspaans schreef:denk ook dat het op accu moet, ze zetten het er ook niets voor niets er bij
putiline gp10 is de versnellingsbakolie die je moet hebben
Dus Julian, als jij jou contact aanzet dan brand je achterlicht? En het gaat nietmeer harder branden als je hem start en gas geef? Mij lijkt dat het stoplicht gewoon op de accu aansluit
ja als ik het contact aan doe dan gaat hij branden, hij gaat niet harder branden volgens mij, voorlicht wel.
als ik mijn mvt begrenzer aan wil sluiten moet ik toch de blauw kabel die nergens naar toe gaat aan een schakelaar aansluiten en vervolgens van de schakelaar naar het frame toe?
Hee mensen, weet iemand het verschil tussen de 21mm PHBG-DS en de 21mm PHBG-CS van Dell'orto ?
Ik wil er graag 1 op m'n Derbi Senda Sm Extreme'07 zetten maar ik vraag me af of alle aansluitingen hetzelfde zijn ? Zoals de olie aansluiting, 2 koelvloeistof aansluitingen en de vacuüm aansluiting?
Is het dan gewoon plug en play, los van een ander spruitstuk ?
Megapiexel schreef:Hee mensen, weet iemand het verschil tussen de 21mm PHBG-DS en de 21mm PHBG-CS van Dell'orto ?
Ik wil er graag 1 op m'n Derbi Senda Sm Extreme'07 zetten maar ik vraag me af of alle aansluitingen hetzelfde zijn ? Zoals de olie aansluiting, 2 koelvloeistof aansluitingen en de vacuüm aansluiting?
je bedoelt benzine, i.p.v koelvloeistof aansluiting? lol
Megapiexel schreef:Hee mensen, weet iemand het verschil tussen de 21mm PHBG-DS en de 21mm PHBG-CS van Dell'orto ?
je bedoelt benzine, i.p.v koelvloeistof aansluiting? lol
Denk dat hij gewoon koelvloeistof bedoelt, dat is zodat de carburateur niet bevriest daar zitten er 2 van op.
Er is altijd veel verwarring als het gaat over die 2 uiteinden van de carburateur, maar die zijn inderdaad voor de verwarming door koelvloeistof. Verdampen van benzine onttrekt energie in de vorm van warmte aan de omgeving. Daardoor wordt de carburateur kouder, en kan hij bevriezen als het buiten ook nog eens koud is.
No cams, No valves, No problems...
Te koop: ~Nieuwe Doppler Vortex Zuiger en Pakkingset (NT)
~Olietankje
Ok dus die 2 kvs leidingen kan ik afklemmen, benzine slang kan zo op de nieuwe carburateur, en hoe zit dat met de olietoevoer, en vacuum slang ? Want die zitten ook niet op de 21mm PHBG-CS, moet m'n huidige olieslangetje de naar m'n standaard carburateur toeging naar een aansluiting in het spruitstuk ? Of hoe zit dat ?