stelschroef koppeling afgebroken

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Ricardo
Banden plakker
Vervoersmiddel: Op zoek naar een Derbi

stelschroef koppeling afgebroken

Ongelezen bericht door Ricardo »

Beste Derbi-Forum leden,

Als eerste, ik ben al een tijd lid (voordat ik zelf een derbi had) maar eigenlijk altijd alleen maar lezen. En nu ik zelf een derbi heb, komen dan toch de vragen.

Ik heb jullie raad nodig bij een klein probleempje,

De stelschroef/nippel om mijn koppelinghevel zwaarder of lichter te laten gaan is afgebroken, het probleem is dat ik hem er dus ook niet meer afkrijg. Nu is het probleem dat ik ook niet weet hoe het onderdeel heet waar die schroef inzit.

Daarom heb ik de vraag of iemand mij een linkje kan geven over dit onderdeel, het liefst naar de webshop van Josdijkman en als dit niet mag ivm met reclame evt. in een PB?

Het gaat dus nogmaals om het onderdeel waar de koppelingshevel aanzit tot aan de koppelingskabel.

Sorry als het heel simpel blijkt te zijn, ik ben nu eenmaal niet zo thuis in dit wereldje.
julianspaans
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi senda drd limited 2008 , Vespa LX 50

Re: stelschroef koppeling afgebroken

Ongelezen bericht door julianspaans »

http://www.easyparts.nl/showdrawing/190 ... trols.html" onclick="window.open(this.href);return false; nummer 19 :thumbup:
Ricardo
Banden plakker

Bedankt voor je reactie :P , maar het gaat niet om het schroefje alleen, aangezien ik die er niet meer uit ga krijgen, moet ik het hele deel hebben waar het schroefje in gaat zegmaar.

Of misschien zie ik het zelf verkeerd hoor, ik ben namelijk echt een leek :oops:
remcoderbi
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: derbi drd pro 2006 en suzuki tsx

Ongelezen bericht door remcoderbi »

ik denk als je even naar een brommerboer gaat dat die ook wel goedkoper heeft :thumbup:
derbi the red power
julianspaans
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi senda drd limited 2008 , Vespa LX 50

Ongelezen bericht door julianspaans »

nummer 27 heb je dus nodig, weet niet welk type derbi je hebt dus je moet wel ff het goede type aan klikken. (denk niet of het anders is maar voor de zekerheid)
Ricardo
Banden plakker

Bedankt :clap:

Ik heb hem nu besteld, en gelijk ook nog een zadeleind en nieuwe handvatten, en een renthal stuur, dus ik kan weer even voorruit!
Plaats reactie