Derbi gpr rookt verdacht veel

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
prutser123
Banden plakker
Vervoersmiddel: derbi gpr

Derbi gpr rookt verdacht veel

Ongelezen bericht door prutser123 »

Beste,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen of gerust kan stellen

Mijn derbi gpr staat al een tijd stil (zeker een half jaar)
Hij is een tijd geleden vastgelopen maar om een lang verhaal kort te maken:
Dit heb ik nieuw gekocht:
50cc cilinder
de zuiger
de buiten kop
en natuurlijk de pakkingen

ik had eerst een goedkopen cilinder daar heb ik erg veel problemen mee gehad omdat hij telkens maar koelvloeistof bleef lekken.
ik heb denk ik in totaal wel 6x de cilinder er op en af gehaalt (mensen met een derbi gpr weten wat een *** werk dit is) en telkens nieuwe pakkingen gekocht.
hier werd ik helemaal gek van vervolgens gooiden ik mijn cilinder op de grond en heb ik een andere gekocht (orgineel)

deze lekt nu niet meer maar ik volgens mij komt er nog steeds koelvloeistof bij de zuiger want mijn brommer rookt niet normaal (witten rook)

een vriend van mij zei: misschien zit er nog koelvloeistof in je uitlaat (maar dat kan ik me haast niet voorstellen)
nu zou je zeggen je merkt het toch of de koelvloeistof op raakt of niet? nou nee ik ben te bang om er mee te gaan rijden en hij weer gelijk vast loopt omdat hij niet goed gekoelt word.

vandaag reed ik er 4km mee en hield mijn hand op de cilinder dit was te doen maar hij was wel erg warm???

kan iemand mij wat informeren ! (alvast bedankt)
Royal-Tuning
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: DRD Black Edition

Re: Derbi gpr rookt verdacht veel

Ongelezen bericht door Royal-Tuning »

is in die 4 km je koelvloeistof niveau gezakt ? miss handig om een streepje te zetten stukje te gaan rijden en kijken hoever je koelvloeistof onder het streepje zit. zit tie deronder ken je hem weer er vanaf halen. zoniet niks aan de hand
Reinder schreef:Dat gaat te hard voor velglint, met velglint kan je maximaal 70. Wist je dat niet eens? :emo:
prutser123
Banden plakker
Vervoersmiddel: derbi gpr

Ongelezen bericht door prutser123 »

bedankt voor de hulp maar het is opgelost

waarschijnlijk kwam het omdat er koelvloeistof in de uitlaat zat.
hij rookt nu in iedergeval niet meer!bedankt voor je hulp!

nog een klein ding weet iemand of je orginelen derbi stickers kunt bestellen en waar?
want ik heb mijn tank overlaten spuiten maar nu mis ik dus die 2 kleine stikkertjes
jony
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Evo

Ongelezen bericht door jony »

Easyparts, zoek je brommer op bij originele onderdelen daar zie je ook de stickers.
Ik verkoop een aantal spullen, interesse? Kijk hier!
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=6 ... 93#p190793" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie