Tzr sneller dan derbi

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
alexnaoumov
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM Racing

Re: Tzr sneller dan derbi

Ongelezen bericht door alexnaoumov »

Mij is ooit verteld dat een tzr standaart een redelijk snelle gilardoni cilinder heeft uit de fabriek. Kan door aan liggen misschien?
Ronnie
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: spartamet

Ongelezen bericht door Ronnie »

bedankt voor de reacties voor de politie wegnaaien lijkt me niet slim, ze pakken je toch wel.. anders wel op je kenteken dus gewoon een 50 cc niks aan de hand met mischien een V6 goed idee idd!
Huug
Pro tuner
Vervoersmiddel: DRD Racing #85

Ongelezen bericht door Huug »

zou hem dan 12/53 vertanden als je lekker hard wil trekken maar versnellingen zijn dan vrij kort en rijd wat zenuwachtig. 13/53 rijd wat soepeler maar lekker powerbandje en 14-53 als je de 85 a 90 op de teller wilt halen. ongeveer sproeier 100 als je luchtfilterbegrenzer er nog in zit.
Afbeelding
AlrikV
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: Aprilia SX

Ongelezen bericht door AlrikV »

de tellers verschillen heel erg derbi teller is heel precies maar die van een tzr is niet betrouwbaar
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Tzr sneller dan derbi

Ongelezen bericht door Boeki »

Sorry voor offtopic, maar rijdt in Driebergen inderdaad zoveel politie, Huug? :( Daar moet ik vanaf volgende maand werken..
Open the Throttle and Smile
Huug
Pro tuner
Vervoersmiddel: DRD Racing #85

Ongelezen bericht door Huug »

Boeki schreef:Sorry voor offtopic, maar rijdt in Driebergen inderdaad zoveel politie, Huug? :( Daar moet ik vanaf volgende maand werken..
Valt op zich wel mee dacht ik altijd maar laatst echt veel. vooral in zeist veel politie op de fiets en 's avonds gewoon in de auto veel en als je dan beetje door wil tuffen ben je al snel de lul. hebben niks beters te doen denk ik. Ook rijd er veel politie tussen doorn en driebergen over de grote weg. zou dan zeker het fietspad op gaan anders ben je snel de lul. Ben daar ook een keer aangehouden en prent gehad voor op de weg rijden. was 76.- toen dacht ik voor miss 200 meter op de 80km weg :emo:
Afbeelding
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Tzr sneller dan derbi

Ongelezen bericht door Boeki »

Bedankt! :thumbup: Mooi om te weten. Gelukkig kom ik niet zo vaak in Doorn. ;) En in Zeist ook niet.
Open the Throttle and Smile
Plaats reactie