Ik ben Stan en ik heb sinds gister een Derbi Senda DRD Racing Limited Edition 2007!
Eenmaal thuis aangekomen en na flink boenen met een doek kwam ik erachter dat de voorvork niet alleen besmeurd met vuil was, maar dat het grootste gedeelte van het gekleurde metaal (de behuizing) van de voorvork aangetast was en allerlei vieze roestvlekken te zien waren.
Nu breekt dit het aanzien van de brommer enorm en zou ik dit graag willen repareren en desnoods vervangen.
Hier is een foto van wat ik bedoel:

Dit is misschien in een andere kleur over te spuiten? want in deze kleur word het nooit meer zo mooi

Of misschien leest iemand dit die zelf nog zo'n voorvork in goede staat heeft liggen en bereid is te verkopen?
Mijn vraag is dus: heeft iemand een idee hoe ik dit kan gaan reparen, misschien heeft iemand ditzelfde probleem gehad en heeft hij het kunnen laten repareren bij een bedrijf!?
Mijn tweede vraag is: Kan ik ergens mijn frame opnieuw laten verchromen? de blanke lak is ervan af gehaald door de vorige eigenaar en het is dus erg roest gevoelig..
Mijn derde vraag, die deze 2 vragen beide overbrugt: weet iemand een goed bedrijf waar ik mijn remklauwen, voorvork, motorblok en frame kan laten spuiten en verchromen? Voor een niet al te hoge prijs? ( niet veel hoger dan 4 á 5 honderd euro )
Stan.