Goeiedag!
Ik heb problemen met mij verlichting etc, als ik op de toeter druk gaat soms mijn voorlamp branden en mij dashboard verlichting, en soms toetert die ook gewon, een me verlichting doet het meestal niet soms wel als ik met mijn stuur draai?
Ow wat kan dit zijn?
Alvast bedankt!
Groeten
verlichting problemen??
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi senda sm extreme.
verlichting problemen??
jony schreef:schrijf wel met watervaste stift malossi op mn std cilinder
- Rikkert
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia - Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland
Re: verlichting problemen??
Als je de bovenste rubbers van je koplampspoiler op je voorpoten loshaalt, kun je ej koplampspoiler naar voren duwen, leg de bekabeling een beetje fatsoenlijk neer, kijk op kleine breukjes, en zorg ervoor dat de 3 stekkertjes op je koplampfitting weer goed zitten. Het kan zijn dat de + of - van de lamp steeds verbreekt als je het stuur draait.

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi senda sm extreme.
Umh oke, maar hoe kan het dan als ik mijn toeter indruk de lampen gaan branden.?Rikkert schreef:Als je de bovenste rubbers van je koplampspoiler op je voorpoten loshaalt, kun je ej koplampspoiler naar voren duwen, leg de bekabeling een beetje fatsoenlijk neer, kijk op kleine breukjes, en zorg ervoor dat de 3 stekkertjes op je koplampfitting weer goed zitten. Het kan zijn dat de + of - van de lamp steeds verbreekt als je het stuur draait.
Bedankt voor je reactie iniedergeval!
jony schreef:schrijf wel met watervaste stift malossi op mn std cilinder
- Rikkert
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia - Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland
Dat met de toeter zou gewoon ook bij het balhoofd kunnen zitten. Dat hij daar steeds contact met andere draden maakt bijvoorbeeld.

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!