maar ik denk dat je da ook niet veel gaat zeggen

koentjuhh1234 schreef:Als ik metaal/aluminium ga stralen kan ik dan beter zand of glasparel grid gebruiken?
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Sproeier is perfect, en hij loopt perfect. geen haperingen of stotteringen. Bougie is ook mooi koffiebruin dus naar mijn zeggen gewoon goed denk ik dan toch?koentjuhh1234 schreef:Sproeier vervangen is voldoende maar het moet wel de goede maat zijn anders gaat je cilinder al nog kapot..
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Bedankt voor de snelle reactie! Hoe werkt dat dan precies, kan ik er gewoon langsgaan en dat het dan paar uur later klaar is of werkt het anders?Daan schreef:Die moet je opnieuw laten drukken, kost ongeveer 20 euro uit mijn hoofd.
Kun je doen op een van deze adressen http://www.rdw.nl/SiteCollectionDocumen ... kanten.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Dankje voor deze super uitlegDaan schreef:Je gaat langs met je oude kenteken en kenteken papieren. Als zij zelf een pers hebben sta je binnen 10min weer buiten, is zo gepiept
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!