heb bij mijn derbi drd racing de prop en de carburateur begrenzing verwijderd. er zit nu een sproeier 96 in. maar loopt net iets te arm dus moet eigenlijk ongeveer 98 zijn.
maar nu heb ik dus me piemel erook afgehaald en dichtgemaakt en kan ik dus weer lekker opnieuw af gaan stellen
weet iemand op welke maat ik nu ongeveer moet zitten? 100, 106 ,110? met welke maat zal ik beginnen met afstellen?
bedankt!,
RaceVoenk schreef:ja alsook de luchtfilter begrenzer
Tis me nooit duidelijk geweest wat nou precies de luchtfilter begrenzer is!
Is dat nou die rubberen slurf met twee gaten op je luchtfiler vlak onder je zadel?
En maakt hij daardoor echt een mooier geluid? Of valt dat mee
98? Ik met ori setup en Gianelli Conti (geheel ontgrenst) heb sproeier 94 erin zitten, en dit is dan nog te rijk afgesteld volgens mij. Toen ik nog deels een prop en de piemel nog aan de uitlaat had zitten zat er een sproeier 86 in. 6mm (dik dus).
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef:
dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Ik heb net mijn uitlaat voledig ontgrenst loopt nu 80 maar hoen grote sproeier moet ik nu steken heb een derbi senda drd racing van dit jaar en was nog gwn de standaard uitlaat
Hallo iedereen ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb en vraag voor jullie, ik heb en derbi drd racing 2012 met de ori uitlaat(prop eruit)en de piemel nog op ori carbu(plaatje eruit) maar in de luchtfilter waar hij luchtaanzuigt heb ik en doekje ingestoken maar wel maar in 1 kant omdat hij anders gewoon weg voor geen meter trekt maar nu trekt hij nog niet naar behoren, iedereen zal nu zeggen dan moet je je carbu afregelen deze valt niet afteregelen ik denk dat er nu sproeier 72 in zit zou er en andere sproeier in moeten of hebben jullie andere tips alvast bedankt! BTW: top ligt rond de 80-85