Beste is natuurlijk coaten, maar je snapt zelf wel dat je geen spuitbus bij de action hoeft te gaan halen.
Ik had altijd motip lak, mooie lak en zit er nog steeds perfect op.
messin schreef:kheb allezins een nodig die goe moet pere
JeroenR schreef:Beste is natuurlijk coaten, maar je snapt zelf wel dat je geen spuitbus bij de action hoeft te gaan halen.
Ik had altijd motip lak, mooie lak en zit er nog steeds perfect op.
Oke, kga eens kijke of ze die soort lak hebben
En is het beste onder luchtdruk spuiten of iets anders?
Oke luister maar naar sander hij heeft er zeker ervaring mee
Bij mij zit het er nog steeds op, zelfs op de kickstarter nog van een scooter die ik gedaan heb.
En beste is met compressor ja.
messin schreef:kheb allezins een nodig die goe moet pere
Je kunt het beste (als je beschikt over de mogelijkheden) 2k lak gebruiken, anders proberen dit ergens te regelen dat ze dit voor je doen in een cabine. 2k lak is SUPER! goeje lak, Motip spuitbussen verf is ruk. Voor velgen helemaal. 2k houd in dat je verf hebt en daar een aantal procent verharder bij doet (2 componenten lak verf/verharder). Dit spuit je dan wel in een pistool,
Limburger schreef:Je kunt het beste (als je beschikt over de mogelijkheden) 2k lak gebruiken, anders proberen dit ergens te regelen dat ze dit voor je doen in een cabine. 2k lak is SUPER! goeje lak, Motip spuitbussen verf is ruk. Voor velgen helemaal. 2k houd in dat je verf hebt en daar een aantal procent verharder bij doet (2 componenten lak verf/verharder). Dit spuit je dan wel in een pistool,
Okee, bedankt voor de info nu weet ik hoe ik het moet doen, maar tzal niet voor voorlopig zijn dat ik eraan zal beginne ;d.