ik heb sinds 2 weken geleden een ASUS K52N notebook gekocht, vanaf begin heb ik dus accu erin gestoken en tot vandaag (15 dagen lang dus) daar laten zitten, terwijl ik die 2 weken op netspanning met die laptop gewerkt heb(24/7 aangesloten).
Vandaag is de eerste keer dat ik die laptop op accu laat werken en wat zie ik?-- na een klein uur was 40% van de batterij weg.
Dat is toch te snel? ik had op 3-4 uur gerekend?
Moet ik mij zorgen maken en een nieuw accu zoeken? Ik keek in de http://www.accukorting.com/asus-k52n.html" onclick="window.open(this.href);return false; wilt kopen aan de binnenkant, weet niet of je voelt hoe goed. Moest die batterij eruit toen ik mijn laptop op netspanning aangesloten was??
alvast bedankt, heelpp
Laptop accu ASUS K52N probleem
- Rikkert
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia - Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland
Re: Laptop accu ASUS K52N probleem
Zet je instellingen voor je schermbelichting wat lager, zodat het minder stroom vreet.

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi drd sm 2008
wat heb je allemaal gedaan in dat uurtje?
hoe zwaarder de programa's hoe sneller je accu leeg is. dus als je gaat gamen is je accu zo leeg.
en idd je kunt je scherm helderheid wat minderen.
hoe zwaarder de programa's hoe sneller je accu leeg is. dus als je gaat gamen is je accu zo leeg.
en idd je kunt je scherm helderheid wat minderen.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5499
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda xtreme puch maxi honda scoopy honda vision en de beruchte fiets :P
honda scoopy - Locatie: amstelveen
wou ik net zeggen is een derbi forum maar toch wil ik er wat over zeggen een laptop accu kan 3 uur mee maar 4 lijkt me heel erg stuch 3 zal ja al amper halen 2 half uur wel zo een lap trekt zo veel stroom dat de tabbel die word aangegeven over de accu niet echt klopt meschien dat een net book de 4 haalt maar dat is ook krapjes denk ik dus conclusie je hoefd je nergens druk om te maken
oo en een tip als je hem op netstroom aansluit en je accu is vol haal die er dan uit anders gaat hij niet lang mee
oo en een tip als je hem op netstroom aansluit en je accu is vol haal die er dan uit anders gaat hij niet lang mee