Electronisch probleem
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Xtreme 2008
Electronisch probleem
Hoi,
Ik heb vorige week een Derbi Senda Xtreme 2008 gekocht via marktplaats. De knipperlichten zaterdag er niet op, maar kreeg ik er wel bij. Eenmaal thuis aangekomen knipperlichten aansluiten, maar geen val alle werkt? Ook werkt de toeter niet, en het remlicht blijft constant vrij fel, en licht niet op als ik rem. Ik weet dat de accu dood is, die ga ik vanmiddag vervangen, maar ik denk niet dat dat het knipperlicht en toeter probleem verhelpt..
Als ik mijn knipperlicht schakelaar omzet op bijv. links, dan brand het knipperlichtlampje op het dashboard ook niet.
Wat kan dit zijn?
Ik heb vorige week een Derbi Senda Xtreme 2008 gekocht via marktplaats. De knipperlichten zaterdag er niet op, maar kreeg ik er wel bij. Eenmaal thuis aangekomen knipperlichten aansluiten, maar geen val alle werkt? Ook werkt de toeter niet, en het remlicht blijft constant vrij fel, en licht niet op als ik rem. Ik weet dat de accu dood is, die ga ik vanmiddag vervangen, maar ik denk niet dat dat het knipperlicht en toeter probleem verhelpt..
Als ik mijn knipperlicht schakelaar omzet op bijv. links, dan brand het knipperlichtlampje op het dashboard ook niet.
Wat kan dit zijn?
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Fiets
Derbi Senda Xtreme R 09
Re: Electronisch probleem
Misschien is je schakelaar stuk?
Misschien zijn de lampjes zelf in je dashboard en knipperlichten stuk?
Je accu verhelpt wel het dashboard probleem als het goed is.
Als je een stukje ga rijden en dan claxonneerd, doet je claxon het dan wel? Als je claxon het dan wel doet, dan ligt het aan je accu dat hij het niet doet bij stilstand.
Je kan het lampje van je remlicht omdraaien, misschien zit die er verkeerd in. Of het kan zijn dat de bedrading verkeerd is aangesloten.
Misschien zijn de lampjes zelf in je dashboard en knipperlichten stuk?
Je accu verhelpt wel het dashboard probleem als het goed is.
Als je een stukje ga rijden en dan claxonneerd, doet je claxon het dan wel? Als je claxon het dan wel doet, dan ligt het aan je accu dat hij het niet doet bij stilstand.
Je kan het lampje van je remlicht omdraaien, misschien zit die er verkeerd in. Of het kan zijn dat de bedrading verkeerd is aangesloten.
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
-
- Banden plakker
Hoi,
Het lampje van mijn grootlicht doet het wel gewoon.. Ik ga straks de knippers op de nieuwe accu aansluiten om te kijken of ze het doen! Claxon doet het ook niet tijdens het rijden.
Het lampje van mijn grootlicht doet het wel gewoon.. Ik ga straks de knippers op de nieuwe accu aansluiten om te kijken of ze het doen! Claxon doet het ook niet tijdens het rijden.
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi senda drd racing 2011 (Verkocht)
Derbi senda drd xtreme 2015
Tomos luxe
Drankfiets - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php ... 63#p295663
- Contacteer:
Moet je gwn ff nieuwe toeter kopen die van mij werkte alleen als ik de toeter zelf indrukte. Heb nu een nieuwe en werkt top.
http://Www.youtube.com/bytoysoldier" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: rieju smx pro 2005 70cc (verkocht)
yamaha xt600e - Locatie: Denekamp
knipperlichten kunnen ook aan dode accu liggen. Mijn knipperlichten werken ook niet met kapotte of zelfs zonder accu, maar zodra ik er een goede accu inzet werken ze wel weer
-
- Banden plakker
Even een update;
Ik heb er een nieuwe accu ingezet, knipperlicht probleem is niet verholpen!
Toeter doet het nu alleen als ik m'n contactslot aanzet (het eerste klikje) wanneer ik hem op het 2e klikje zet om te starten werkt hij niet meer. Bij het eerste klikje werkt m'n dashboard lampje van de knippers trouwens ook niet.
Iemand nog ideeën?
Ik heb er een nieuwe accu ingezet, knipperlicht probleem is niet verholpen!
Toeter doet het nu alleen als ik m'n contactslot aanzet (het eerste klikje) wanneer ik hem op het 2e klikje zet om te starten werkt hij niet meer. Bij het eerste klikje werkt m'n dashboard lampje van de knippers trouwens ook niet.
Iemand nog ideeën?
-
- Banden plakker
Zekering bij m'n accu is nog oké, zijn er nog andere zekeringen dan?
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: rieju smx pro 2005 70cc (verkocht)
yamaha xt600e - Locatie: Denekamp
knipperlichtrelais kapot?