alle lampjes knipperen dan weer niet...

Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
Eagle
Banden plakker
Vervoersmiddel: derbi senda drd

alle lampjes knipperen dan weer niet...

Ongelezen bericht door Eagle »

Yoooooooooooooo,

Ik heb digitale teller en als ik me knipperlicht aandoe begint me olie lampje en me temperatuur lampje te branden. Doe ik me knipper licht uit, gaat die lampjes ook uit. Of als ik volop toeren rijd als 70 rij gaan ze ook branden.

Maar wanneer ik stil sta en ik doe me knipper licht aan is er niets aan de hand. Maar weet iemand waar dit aan kan liggen? me accus is volledig opgeladen hij is zelfs zowat nieuw. En ik heb me km teller al is losgehaalt maar dat doe ik nooit weer want ik zie van de 17360 km zie ik alleen nog de eerste 3 cijfers :sad:

Kan iemand me AUB helpen???????????/

Alvast bedankt!!!!!!!
joost145
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2007

Re: alle lampjes knipperen dan weer niet...

Ongelezen bericht door joost145 »

Ik zou hem toch even naar een garage brengen, want als je je knipperlicht aandoet en je olie lampje en je temperatuur lampje beginnen te branden is er toch iets mis.

Ik denk dat er iets mis is in de bedrading, maar dat is nogal ingewikkeld om te doen.
derbi-drd-boy
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: derbi drd

Ongelezen bericht door derbi-drd-boy »

ik zou eerst even je zekering nakijken, een poosje terug had ik ook van dat soort problemen en het bleek de zekering te zijn
awilderink
Banden plakker
Vervoersmiddel: Rieju MRT, 2009 DR80
Contacteer:

Ongelezen bericht door awilderink »

Het kan een lichte kortsluiting zijn, maar de zekering brand dan meteen door. Voor de rest werkt alle elektra wel zonder dat de motor loopt? Knipperlichten etc. Soldeer anders een lampje aan de zekering, als je kortsluiting hebt gaat deze branden. Hier heb ik mezelf ook altijd mee uit de brand kunnen helpen.
Don't fix it if it isn't broke
Plaats reactie