Wanneer het vochtig is gaan soms mijn lampjes omdraaien als ik dan groot licht aan heb is dat lichtje uit, en als ik hem uitzet brand het lichtje wel. Als ik ga rijden valt mn dashboard uit op de top dan zijn de lichtjes uit soms gaat de tourenteller flippen ect. Soms brand mn olielampje terwijl er genoeg inzit. Mn benzinemeter klopt ook niet altijd maar dat met de olie en benzine is soms. Dat het licht uitvalt van mn dashboard gebeurt bij droge en natte dagen dus dat is altijd zo. Hoe kan ik dit repareren want ik ben t wel een beetje beu als ik aan het rijden ben in het donker en ik kan niet zien hoe snel ik ga.
De dashboard verlichting valt ook wel gewoon eens uit als ik langzamer rijd dat is heel verschillend.
Ook als ik laag stationair draai valt mn achterlicht uit (Led) daarom heb ik mn stationaire toerental opgeschroeft naar 2,5k maar kan dit ook niet anders?
Dashboard klopt niet
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme SM
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Monster Energy uitvoering
Re: Dashboard klopt niet
eens met vochtwerende spray aan de gang achter je voorkap.
aansluitingen accu /spanningsregelaar en eigenlijk je hele kabelboom checken op slechte plekken
en aansluitingen.
daar wordt je zeker niet vrolijk van
aansluitingen accu /spanningsregelaar en eigenlijk je hele kabelboom checken op slechte plekken
en aansluitingen.
daar wordt je zeker niet vrolijk van
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Drd Racing VERKOCHT
Derbi drd limited 08
Ktm sx250 verkocht
Suzuki rm125 verkocht
Bmw e30 325i m50 swap
Opel corsa b daily
Suzuki RM125 2000
Opel Corsa 1.2 16v
BMW E30 324d verkocht - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php ... 431#p91431
mijn dashboard doet het goed alleen ik had laatst ook ineens dat ie uitviel, egt vaag nog nooit gehad en toen wel ineens
opnieuw gestart en weg was het. het was toen een redelijk droge dag, verders zou ik niet weten wat het kan zijn bij jou ik denk dat die andere mensen wel gelijk hebben met dat vocht
opnieuw gestart en weg was het. het was toen een redelijk droge dag, verders zou ik niet weten wat het kan zijn bij jou ik denk dat die andere mensen wel gelijk hebben met dat vocht

the skullkid schreef:Opletten dat die koud is.Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme SM
Ja dat zou wel oplossing geven maar hij doet het ook op droge dagen. In de zomer bijvoorbeeld doet ie t ook.. Oh ja en ik heb niet een digitale teller maar een analoge
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi DrD Racing 2008
Probeer eens de stroomsterkte op verschillende plekken van de spannings regelaar naar je teller door te meten, en als dat het probleem niet is probeer eens een andere spanningsregelaar had het zelfde probleem, maar dan met een digitale teller. Ik kan ook als je er niet uit komt eventueel storingen opsporen en verhelpen. Maar als ik jou was zal ik eerst maar eens zelf proberen het op te lossen, anders graag ff PB;) Gr,
Jasper
Jasper
http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=52&t=8415" onclick="window.open(this.href);return false;