Ik heb een probeel met mijn drd pro uit 2007 en kom er zelf niet uit.
Heb hem net bij de dealer laten maken, daar bleek dat het buisje waar je je sproeier in draait kapot was

Toen ik hem eenmaal terug kreeg was ik helemaal blij en enthousiast, hij heeft het in het begin prima gedaan, maar vertoont nu toch weer gebreken.
Paar dagen terug (met droog weer) reed ik naar een vriend en bij die vriend zette ik mijn derbi even 20 minuten neer, daarna gingen we er weer vandoor, maar deed hij niks meer, kickstart zat muurvast, na een paar keer proberen te kicken deed dat het wel weer. Heb hem daar laten staan, en zag ook dat hij opeens benzine ging lekken. Volgende ochtend met veel moeite hem aan gekregen, kreeg het gevoel dat hij verzoop, hij spruttelde heel erg en kwam niet lekker in toeren, dus kleinere sproeier erin en hij deed het weer goed! (het lekken stopte b.t.w. van zelf, tank was niet helemaal leeg).
2e probleem is; soms rijd ik een lekker stukje en opeens kakt hij in en valt hij uit, als ik hem in z'n 1 zet en de koppeling loslaat (soort aanrennen) schiet hij weer aan maar zodra hij weer wat snelheid heeft hoor je zo'n Broaaap geluid en gaat hij uit. (dit was bij regen). Toen dit gebeurde volgde het bovengenoemde weer (kickstart opslot, niet starten!).
Ik krijg denk zelf dat het met mijn elektra te maken heeft, kortsluiting of iets dergelijks, maar heb eigenlijk geen idee meer.
Zit nu trouwens sproeier 84 in, helemaal standaard, alleen prop heeeel klein beetje uitgeboort door vorige eigenaar. Heb eigenlijk geen idee welke maat er vanuit de fabriek in zit.
Heel verhaal, hoop dat 1 van jullie de oplossing weet op dit probleem, want begint me behoorlijk te ergeren!
Tjalla Tjalla!