Ik heb recent een derbi drd evo uit 2010 aangeschaft als project. Nou wil ik hem natuurlijk helemaal werkend hebben, alleen kom ik een beetje vast te zitten bij de kabelboom, ik wil deze weer net maken omdat de vorige eigenaar een goed deel los heeft geknipt.
Ik heb gehoord dat het knipperlichtrelais bij deze modellen ingebouwd zit bij de spanningsregelaar, alleen heb ik het probleem dat mijn knipperlichten constant branden als ik ze aanzet, dit gebeurd zowel met de originele gloeilampen als met de nieuwe leds met weerstand.
Ook heb ik geen indicator op de teller, als ik de spanningsregelaar ontkoppel heb ik ineens wel een indicator maar geen knipperlicht meer.
Met de leds direct aangesloten zonder weerstand heb ik zonder spanningsregelaar geen indicator maar branden de knipperlichten heel zwakjes
Ik heb op het moment de kabelboom alleen aangesloten op de accu en de knipperlichten (beide massa's op de - en de rode op de +) aangezien het blok uit elkaar ligt vanwege een doorgebrande ontsteking.
verder is er niks aangesloten.
Ik hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen