Knipperlicht relais weg?

Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
JakeEpping
Banden plakker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 06 nov 2017, 18:06
Vervoersmiddel: brommer

Knipperlicht relais weg?

Ongelezen bericht door JakeEpping »

Hallo beste mensen
Ik heb een brommertje op de kop getikt, is dan geen Derbi maar een Aprilia, een Aprilia SX 50 uit 2008.
Ik kwam daar, en de knipperlichten deden het niet, en de toeter niet, en de achterrem was niet op druk, dus heb dr wat afgepraat, maar was verder best wel een nette brommer.
Ik heb m meegenomen, en eenmaal thuis waren binnen 5 minuten de voorkappen eraf. Ik heb rechtsvoor, waar links de toeter enzo zitten, twee losse stekkertjes, een enkelpolige en een dubbelpolige. Op eentje staat stroom. Ik heb verder gezocht, en heb verder geen knipperlichtrelais gevonden. Ik weet eerlijk gezegd ook totaal niks van deze brommer, alleen dat hij vrijwel gelijk moet zijn met de drd? Heb wel wat ervaring met brommers in het algemeen, heb een rs uit '05 staan, en daarvoor wat minibikes gehad.

en nu ik het toch vraag, ik kan toch echt de rempot achter niet vinden.

(volgens mij is de toeter gewoon kapot, want hij maakt op 9v uit de muur weinig geluid maar wel wat, en op me rs aangesloten doet hij niks, dus ik denk dat het sowieso zoneen moet zijn die op toerental gaat? denk dat ik ff een nieuwe ophaal bij de bromfietszaak...)

maar wie weet hoe dit allemaal zit? Voor de rest is ie zon beetje perfect, op wat lichte krasjes enzo na
Plaats reactie