Hallo Allen,
Ik heb een gilera zulu staan die ik aan het opknappen ben.
Nu merk ik dat als het contact uit staat de toerenteller tegen de 0 aan ratelt. Dit doet hij even en dan even niet en dan weer wel.
Hiernaast laadt de accu niet voldoende bij. Ik meet hier max 11 volt. Terwijl ik de stator heb vervangen. Ook met een andere spanningsregelaar laadt hij max 11 volt.
Weet iemand toevallig wat dit kan zijn?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Met vriendelijke groet,
Wouter
Ratelende toerenteller, lege accu
- garfield
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda R (Xrace) , Ford Fiesta Turbo
- Contacteer:
Re: Ratelende toerenteller, lege accu
Dat is normaal...
Vreemd genoeg staat de toerenteller altijd onder spanning en als de accu bijna leeg is, dan gaat de teller inderdaad een beetje heen en weer springen.
Geen idee waarom deze altijd spanning moet hebben, want er zit geen geheugen in(wat de digitale km tellers wel hebben).
Vreemd genoeg staat de toerenteller altijd onder spanning en als de accu bijna leeg is, dan gaat de teller inderdaad een beetje heen en weer springen.
Geen idee waarom deze altijd spanning moet hebben, want er zit geen geheugen in(wat de digitale km tellers wel hebben).
Ford tuning en mods : http://www.fordpower.org.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Gilera Zulu
Re: Ratelende toerenteller, lege accu
Ooow oke, dat verklaart een hoop.
Ik had niet verwacht dat die altijd spanning heeft, dan weet ik dat ik daar dus niet naar hoef te kijken.
Bedankt voor de reactie!
Ik had niet verwacht dat die altijd spanning heeft, dan weet ik dat ik daar dus niet naar hoef te kijken.
Bedankt voor de reactie!