Hallo,
Ik heb een probleem met mn knipperlichten. Geen van mijn knipperlichten werkt behalve rechtsachter. Maar dat is geen knipperlicht meer, maar een gewoon licht.
Ik heb zojuist de knipperlichtrelais vervangen. Maar dat is niet de oorzaak van het probleem. Ik ga morgen onderzoeken of ik t kan vinden. Maar ik hoor ook graag wat jullie er van denken wat het kan zijn.
Heeft iemand iets vergelijkbaars gehad? Of wie weet wat het probleem is? Graag een reactie.
Mvg, Daan.
Knipperlicht
Re: Knipperlicht
Vanmiddag alles doorgemeten. Conclusie: 3 kapotte lampjes, hoe bedenk je t.
Dus relais teruggebracht en 4 lampjes gekocht.
Alle lampjes branden. Alleen nu heb ik t volgende probleem: Ze knipperen niet...
Zou dit het relais zijn? Met 1 lampje knipperde het lampje ook niet.
Dus relais teruggebracht en 4 lampjes gekocht.
Alle lampjes branden. Alleen nu heb ik t volgende probleem: Ze knipperen niet...
Zou dit het relais zijn? Met 1 lampje knipperde het lampje ook niet.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Rieju RRX (sold)
Rieju SMX (sold)
Vivacity snor (sold)
2x Derbi DRD Racing '08 (sold)
Opel Corsa B (sold)
2x Rieju RS1 (sold)
Rieju MRX (for sale)
Speedfight 2 snor (sold)
Peugeot 207 1.6 vti - Locatie: Mierlo, Noord Brabant
als ze continue branden krijgen ze teveel stroom
"The ark was built by amateurs, but professionals built the Titanic"
Dat is wel een goede reden waarom de lampjes zijn doorgebrand.JeroenvR schreef:als ze continue branden krijgen ze teveel stroom
Maar ze knipperen niet als die stationair loopt. En we hebben alles doorgemeten. En er was gewone spanning.
Dus dat lijkt me niet, kan maandag pas de nieuwe relais even uitproberen bij de bromboer
Ligt ook niet aan relais...
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Aprilia sx
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9 ... 72#p288672
heb je dit probleem opgelost ik heb namelijk iets vergelijkbaars, als ik inde vrij sta en de motor loopt doen de knipperlichten het maar zodra ik ga rijden branden ze aan een stuk door snap er niks van
voor geen goud word ik een wout