Ik heb nog niet zo lang geleden een nieuwe kabelboom op mijn brommer laten zetten IVM kortsluiting etc..
Alleen nu werkt geen van de electra het alleen mijn remlicht doet het en af en toe flikkert mijn teller, verders werkt het licht niet of de toeter ofzo.
Weet iemand wat het probleem kan zijn? Spanningsregelaar denk ik zelf of heeft er iemand ook zo'n soort ervaring gehad of weet waar het probleem ligt?
Wil dit al hele poos gemaakt hebben, hulp gezocht hiermee!
Mvg Ramon.
Nieuwe kabelboom op Derbi electra werkt niet op remlicht na.
- DerbiSendaWouter
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Evo Limited Edition
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=15600
Re: Nieuwe kabelboom op Derbi electra werkt niet op remlicht
Als je toeter en knipperlichten niet werken zit er of een storing in je kabels of je accu is dood.ScarGuard schreef:Ik heb nog niet zo lang geleden een nieuwe kabelboom op mijn brommer laten zetten IVM kortsluiting etc..
Alleen nu werkt geen van de electra het alleen mijn remlicht doet het en af en toe flikkert mijn teller, verders werkt het licht niet of de toeter ofzo.
Weet iemand wat het probleem kan zijn? Spanningsregelaar denk ik zelf of heeft er iemand ook zo'n soort ervaring gehad of weet waar het probleem ligt?
Wil dit al hele poos gemaakt hebben, hulp gezocht hiermee!
Mvg Ramon.
Een dode accu herken je als je knipperlicht het niet doet, toeter niet meer werkt en je toerenteller van slag is.
Gewoon even je kabels doormeten en je accu meten, deze moet rond de 12V zitten.
Als je accu dus bijvoorbeeld nog maar 3V is koop dan gewoon een nieuwe.
Deze kosten rond de 20-25 euro.
Always Strive And Prosper
- ScarGuard
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi DRD 80CC Polini, 24MM Mikuni, Yasuni R3, Twin-Air Powerfilterke.
Ik snap het, maar het punt is dat ik geen knipperlichten heb, nog lijkt mij dat er een storing in de kabelboom zit aangezien deze door de fietsenmaker compleet nieuw erop gelegd is.
Zelf zegt hij dat het wss de spanningsregelaar zal zijn...
Zou dat ook kunnen dat het probleem um daar zit?
Greetzz.
Greetzz.
- DerbiSendaWouter
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Evo Limited Edition
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=15600
Doet je toerenteller het wel normaal ?ScarGuard schreef:Ik snap het, maar het punt is dat ik geen knipperlichten heb, nog lijkt mij dat er een storing in de kabelboom zit aangezien deze door de fietsenmaker compleet nieuw erop gelegd is.
Greetzz.
Het zou natuurlijk de spanningsregelaar kunnen zijn, deze moet je even doormeten ( ook deze 12 V )
Als de fietsenmaker zegt dat het de spanningsregelaar is dan is de kans groot dat deze het ook is.
Meet hem eerst even door .
Always Strive And Prosper