![Sad :sad:](./images/smilies/sad.gif)
Er is een nieuwe accu ingekomen dus, er zou weinig kans dat het daar aan ligt. Eerste (stuk van de) test rit na dat de nieuwe accu erin zat, deed hij het perfect zo te zien.
Toerenteller deed het de hele tijd, in plaats van werken, dan uit vallen, dan werken
![Wtf? :wtf:](./images/smilies/icon_wtf.gif)
Dash lampjes gingen uit (olie, benzine, temp) ze branden voor de 4 seconden dat ze moeten als je hem op contact zet.
Dan na een beetje rijden begon het minder te gaan werken, niet zo slecht als het was oud accu was rond de <5V.
Toen de accu in ging was het een gezond 12V. Bijna gelijk (toen ie raar begon te doen) ging de voltage na 8 - 8.30V, en sinds Dinsdag (de dag dat ik de accu in heb gezet) is de voltage blijven hangen rond de 8.3V, ontlaad niet, maar laad ook niet bij.
Alle lampen werken (nog steeds), ze hebben het altijd gedaan, voor, achter en de remlicht.
Ok time to bust out the multimeter... again!
![Wallbash :wall:](./images/smilies/wallbash.gif)
Motor uit, accu = ongv 8V
lopende motor, accu = 8.3V
Dus, draadboom schema weer opgezocht, weer gestudeerd. Kabels gecheckt voor breuken met de multimeter (kan natuurlijk wel een kortsluiting ergens zijn, ma goed, zonder de hele boom uit elkaar te halen....
![Blink :blink:](./images/smilies/blink.gif)
Wat mij opviel is dat iemand heeft een nieuwe kabel getrokken van nummer 8 spanningsregelaar, naar19 de ontsteking, de gele draad. (deze levert de stroom toch aan de spanningsregelaar? ) Ze hebben ook de rood kabel dat naar de accu loopt gesplit en een nieuwe kabel daar vanaf getapt dat loopt nergens, hangt er gewoon.
![Wtf? :wtf:](./images/smilies/icon_wtf.gif)
Ok dus na 20 bobine gaan kijken. Hier is er een groen, (nog een groene dat loopt na de frame (aarde)) dan een rode en een witte kabel. Deze 3 kabels lopen dan na 19 ontsteking.
- Van aarde na groen, -8V
- Van aarde na de rest 0.00V niks...
- Van de groen kabel na de rest (rode, wit en geel (deze loopt ook uit de ontsteking, in z'n splitter blokje, dan loopt een kant de kabelboom in, in de andere gaat naar de spanningsregelaar als wat de gele draad moet zijn. dus lijkt me wel goed).... Hier meet ik wel 11V en als ik gas geef gaat ie lekker omhoog tot ongeveer 20V (zo veel gas heb ik niet gegeven)
Dus ik dacht dat het ging de goeie kant op.... als ik meet tussen de groen van de ontsteking, en de geel ook van de ontsteking dat na de spanningsregelaar loopt, heb ik wel stroom. Dus nu zou de spanningsregelaar, dit moeten regelen
![Zeer gelukkig :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Crazy :crazy:](./images/smilies/icon_crazy.gif)
Ik weet het niet meer.... Ik hoop dat iemand hier kan mij op de juiste pad helpen
![Boxing :box:](./images/smilies/boxing.gif)
Hierbij de draadboom schema, dacht dat het makkelijk kon zijn in de thread.
![Afbeelding](http://i53.tinypic.com/4lr0hz.jpg)