hee
ik heb laatst een led achterlicht gekocht waar knipperlicht bij inzit, nu heb ik 1 probleempje... aan mijn knipperlicht kabel zitten 2 draden en aan het led licht maar 1, moet ik dan 1 draad aan het draadje van het led licht doen en een aan de aarde draad(bruin)?
ik hoor het graag!
Aangezien je achterlicht op zich al een aarde draad heeft , is een tweede massa overbodig . Massa draden van beide RAW's
even goed isoleren en dan in de krimpkous stoppen.
Derbi Senda heeft
veelal groen/geel als massa-codering
paars en roze als plusdraad naar de RAW's
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
RaliasR schreef:Aangezien je achterlicht op zich al een aarde draad heeft , is een tweede massa overbodig . Massa draden van beide RAW's
even goed isoleren en dan in de krimpkous stoppen.
Derbi Senda heeft
veelal groen/geel als massa-codering
paars en roze als plusdraad naar de RAW's
Hallo ik heb even een vraagje tussendoor.
hoe heb jij het achterlicht aangesloten.
knipperlichten zijn al gelukt.
maar gewone verlichting niet. Als verlichting kabeltjes van m'n brommer heb ik: Groen/Bruin/Geelgroen.
bij alle combinaties die ik maak branden alleen de buitenste 2 lampen rood maar binnenste 3 niet.
ik heb net zo'n achterlicht als jou.
?
Ik heb ook een led achterlicht + RAW, maar heb het zelfde probleem.
Nou ook weer niet helemaal, ik heb het volgende probleem:
Achterlicht werkt, remlicht werkt, knippers aan de voorkant werken, alleen achter niet.
Als ik ze aansluit, blijven zowel links als rechts zachtjes branden, ook al staan ze uit. Alles werkt dan nog wel gewoon enzo, maar het is dan een hele kermis van lampjes achter en dat heb ik liever niet.
Klinkt als een lekstroompje, helaas wel een vervelende...
soms moeten die lichten een gelijkspanning hebben, had ik ook dus heb hem op mn accu aangesloten.
en bij mij was verlichting geel dus zou anders kunnen zijn
"Where willingness is great, difficulties cannot be great."