probleem met achterverlichting

Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
DAVE
Banden plakker
Vervoersmiddel: DERBI SENDA DRD LIMITED EDITION

probleem met achterverlichting

Ongelezen bericht door DAVE »

Hallo derbi genoten,hier een nw forum bezoeker .
Doe dit samen met mn zoon we hebben gisteren een derbi senda gehaald en nu al problemen met de verlichting achter!
Het zit zo als ik de brommer op contact zet gaat het achterlicht branden ,maar zodra ik de rem bedien gaat ie uit op een klein
zwak lampje na.
Dan zet ik hem van contact af en dan na ongeveer 2 minuutjes zet ik hem weer op contact en dan brand ie weer totdat ik weer een keer het rempedaal intrap of de voorrem intrek dan gaat ie weer uit en het gaat weer van voren af aan!
Er zit een led lamp achterin weet niet of dit orgineel is voor een derbi van 2007/2008 het is een beetje een rommelig zootje!
heb zelf het idee dat het niet orgineel is en mischien beter een standaard rode achterlamp kan monteren!
Al deze techniek is voor mij te lang geleden heb mn brommertijd ver achter me gelaten ,maar heb er samen met mn zoon wel schik in.
Is er iemand die me kan helpen of wie dit ook overkomen is,trouwens wel te gek hoor zo,n forum met lotgenoten.

B V D FRED en DAVE
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Re: probleem met achterverlichting

Ongelezen bericht door Boeki »

Led achterlicht is wel standaard bij die brommers. ;)

Het zou de moeite waard zijn om te bedrading van de remmen langs te lopen, om te kijken of die niet ergens bloot liggen tegen de kabelboom aan.
Open the Throttle and Smile
RaliasR
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda Monster Energy uitvoering

Ongelezen bericht door RaliasR »

Voorrembedrading loopt eerst naar achterremstekker en van daaruit naar de achterlamp.
Dus zou ik de bedrading vanaf de achterremstekker even nalopen op slijtplekken/breuk.
Succes
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
DAVE
Banden plakker
Vervoersmiddel: DERBI SENDA DRD LIMITED EDITION

Ongelezen bericht door DAVE »

Boeki schreef:Led achterlicht is wel standaard bij die brommers. ;)

Het zou de moeite waard zijn om te bedrading van de remmen langs te lopen, om te kijken of die niet ergens bloot liggen tegen de kabelboom aan.

Bedankt zover ga dit morgen even checken
Plaats reactie