Teller

Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
Guido.
Tuner
Vervoersmiddel: DRD PRO

Teller

Ongelezen bericht door Guido. »

Hallo,

Heb al verschillende dingen geprobeerd maar krijg mijn teller niet aan het werk.
Gaat om een drd teller, de verlichting brand wel, maar er wordt niks weergeven op het display.
Als ik mijn zekering eruit haal en er weer in doe werkt hij gewoon prima voor 100m en dan verdwijnt alles weer van m'n display.
Er zit een nieuwe spanningsregelaar en accu in.

Gr, Guido
koentjuhh1234
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2007

Re: Teller

Ongelezen bericht door koentjuhh1234 »

Heee Guido,

Ik heb dat ook met mij teller! kijk even voor de zekerheid of je accu goed zit aangesloten dat hiel bij mij al wel een deel toen knipperde die af en toe! Meet daarna even je kabeltjes door die naar je teller gaan moet volgens mij 12 volt op staan! En dat doe je door je teller los te halen en dan even dat plugje losmaken en dan je de plus van je multi meter erin bij alle gaatjes en de min op de min van je accu! Ik had een kabeltje doorgebrand kwam omdat de plus op me accu niet goed vast zat! Draad je vervangen en nu doet ie het weer!

succes
koentjuhh1234
Pro tuner

en?

Al gelukt?
Guido.
Tuner
Vervoersmiddel: DRD PRO

Ongelezen bericht door Guido. »

Brommer ligt nu helemaal uit elkaar, heb wel de teller even helemaal opengemaakt, contactpunten etc. zag er nog als nieuw uit. Ik merkte wel dat als ik een beetje aan die kabel wroette af en toe het beeld weg viel, dus heb hem even extra stevig erin gedrukt...zal het deze week wel merken denk ik!
koentjuhh1234
Pro tuner

Ja heb je goed!

Ik heb deze week me brommer even helemaal gestript en alle draden enzo gecheckt en doorgemeten!
Me contact slot was kapot gegaan.. Bleek een hele kleine verbinding te zijn tussen de 2 plusdraden.. Dan krijg je dus lekker kortsluiting :sad: Die beunhaas van wie ik hem gekocht heb kan echt niet solderen! Overal van die kleine foutjes enzo.. Maar heb het zelf maar weer gefikst en nu doet alles het weer prima :wub:

Nu alleen nog ff motorisch onderhoud doen enzo!

iig nog succes verder!
Plaats reactie