Zodra ik hem uit zet, verzuipt hij.
Geplaatst: vr 27 apr 2012, 22:01
Hey
Ik hbe pas geleden mijn gaskabel vervangen en heb daarbij de carb gelijk los gehaald en hem helemaal grondig schoon gemaakt.
Nu alles weer afgemonteerd en hij startte prima. Toen ik hem even later uit zette kreeg ik hem niet meer gestart, bougie los en die was helemaal nat. Dus cilinder droog gekicked, bougie er in en hij startte gelijk. Toen stukje rijden, uit zetten, en weer het zelfde verhaal.
Ik snap echt niet hoe dit kan, blijf de vlotter misschien hangen ofzo?
het is een DR50 met een gianelli conti, 14mm carb met sproeier 108. Ik weet het, 108 is best groot,
maar hiervoor reed hij er prima mee.
Er zit trouwens ook een nieuwe tank op, de vorige tank had een koppelstuk met 2 nippels er aan, uit de bovenste kwam alle benzine
en uit de onderste niks. Ik wist nooit waar de onderste voor was maar had hem wel altijd netjes verbonden met de carb.
Bij de nieuwe tank zit er maar 1 uitgang met een kraantje. Dat betekend dat ik die aansluiting op mijn carb voor dat extra slangetje waarvan ik niet wist waar hij voor was, open staat. Heeft dat er misschien iets mee te maken
Ik hbe pas geleden mijn gaskabel vervangen en heb daarbij de carb gelijk los gehaald en hem helemaal grondig schoon gemaakt.
Nu alles weer afgemonteerd en hij startte prima. Toen ik hem even later uit zette kreeg ik hem niet meer gestart, bougie los en die was helemaal nat. Dus cilinder droog gekicked, bougie er in en hij startte gelijk. Toen stukje rijden, uit zetten, en weer het zelfde verhaal.
Ik snap echt niet hoe dit kan, blijf de vlotter misschien hangen ofzo?
het is een DR50 met een gianelli conti, 14mm carb met sproeier 108. Ik weet het, 108 is best groot,
maar hiervoor reed hij er prima mee.
Er zit trouwens ook een nieuwe tank op, de vorige tank had een koppelstuk met 2 nippels er aan, uit de bovenste kwam alle benzine
en uit de onderste niks. Ik wist nooit waar de onderste voor was maar had hem wel altijd netjes verbonden met de carb.
Bij de nieuwe tank zit er maar 1 uitgang met een kraantje. Dat betekend dat ik die aansluiting op mijn carb voor dat extra slangetje waarvan ik niet wist waar hij voor was, open staat. Heeft dat er misschien iets mee te maken