Ik heb laatst een nieuwe aprilia Sx uit 2010 gekocht
deze mengt zelf olie en benzine..
Maar wat is de best geschikte olie? voor de beste prestaties?

Wie weet dit?
mvg
Budels
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Onderbouw dat eens?derbi-0172 schreef:Castrol en Putoline zijn wel de beste als het maar full synthetisch is
Weet ik van horen en zeggen jesse had zich daar een beetje inverdiept en in de kartracerij rijden ze ook op putolineroyvi schreef:Onderbouw dat eens?derbi-0172 schreef:Castrol en Putoline zijn wel de beste als het maar full synthetisch is
Castrol en Putoline hebben beide meerdere typen mengolie in verschillende prijsklassen. Dus over welke Putoline heb jij het als ik het vragen mag?Daan schreef:Er zit wel verschil tussen Castrol Power RS (goude fles met rode dop) en Putoline. Ik vind Putoline olie wat mooier, is wat dikker als castrol en blijft beter plakken aan de wand.
Ik meen ooit gehoord te hebben dat Putoline olie van slechte kwaliteit in een duur flesje is.royvi schreef:Castrol en Putoline hebben beide meerdere typen mengolie in verschillende prijsklassen. Dus over welke Putoline heb jij het als ik het vragen mag?Daan schreef:Er zit wel verschil tussen Castrol Power RS (goude fles met rode dop) en Putoline. Ik vind Putoline olie wat mooier, is wat dikker als castrol en blijft beter plakken aan de wand.
Ik heb putoline bakolie, en die werkt heel super. Die man waar ik mijn crossmotor vandaan heb gebruikt hem ook in zijn crossmotor.teun4 schreef:Ik meen ooit gehoord te hebben dat Putoline olie van slechte kwaliteit in een duur flesje is.royvi schreef:Castrol en Putoline hebben beide meerdere typen mengolie in verschillende prijsklassen. Dus over welke Putoline heb jij het als ik het vragen mag?Daan schreef:Er zit wel verschil tussen Castrol Power RS (goude fles met rode dop) en Putoline. Ik vind Putoline olie wat mooier, is wat dikker als castrol en blijft beter plakken aan de wand.
Iemand die dit kan ontkrachten/bevestigen?
Motorex is ook goede olie, geloof alleen niet voor een oliepomp, en wel duur, 18 euro voor een bus van 1 liter
deze heb ik ook altijd mee gereden, nooit problemen mee gehadderbi-yzf schreef:ik reed bij brommers tot 100 km/u altijd met olie van Vcraenenbroek, koste 2,95 voor een liter, en liep perfect, nooit last van vastlopers etc, en zuiger bleef mooi schoon
Marc schreef:deze heb ik ook altijd mee gereden, nooit problemen mee gehadderbi-yzf schreef:ik reed bij brommers tot 100 km/u altijd met olie van Vcraenenbroek, koste 2,95 voor een liter, en liep perfect, nooit last van vastlopers etc, en zuiger bleef mooi schoon
Foto van de bus met olie?derbi-yzf schreef:ik reed bij brommers tot 100 km/u altijd met olie van Vcraenenbroek, koste 2,95 voor een liter, en liep perfect, nooit last van vastlopers etc, en zuiger bleef mooi schoon