Kentekenbewijs ingenomen

Algemene vragen over Derbi.
Gebruikersavatar
TheF6Key
Banden plakker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 24 jul 2011, 12:12
Vervoersmiddel: Derbi Senda ExtremeSm50

Kentekenbewijs ingenomen

Ongelezen bericht door TheF6Key »

ik stond gister avond op de rollebank en ik ben mn kenteken bewijs kwijt omdat ie 80 ging. maja wat nu?
ik had nog wel gevraagd op het bureau van: kan ik hem alvast laten keuren en waar? zeggen ze: daar gaan wij niet over dat is voor het R.D.W daar gaan wij niet over. dus wat nu?
moet ik hem echt helemaal opnieuw laten keuren of naar het politiebureau gaan om te laten zien dat hij standaard is?
Ik heb echt geen flauw idee. ik heb een papiertje mee gekregen en die moet ik dan weer laten zien en meer niet :?:
ik snap er echt nix meer van.

Alvast bedankt
Drive a Derbi like you Drive a Girl
http://www.youtube.com/TheF6Key" onclick="window.open(this.href);return false;
Dominator33
Tuner
Berichten: 369
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 16:48

Re: Kentekenbewijs ingenomen

Ongelezen bericht door Dominator33 »

Volgens mij moet je 4 weken wachten en dan moet je naar een politiebureau gaan en laten zien dat je brommer 45 loopt en dan krijg je je kentekenbewijs weer terug.. zo ging het bij een kameraad van mij, zijn drd ging 85. Kon je trouwens niet voor zo'n cursus kiezen ipv een boete? Dat kon hij wel
Gebruikersavatar
Reinder
Tuner
Berichten: 430
Lid geworden op: vr 25 feb 2011, 12:15
Vervoersmiddel: Derbi Xrace
Locatie: Apeldoorn

Re: Kentekenbewijs ingenomen

Ongelezen bericht door Reinder »

Dominator33 schreef:Volgens mij moet je 4 weken wachten en dan moet je naar een politiebureau gaan en laten zien dat je brommer 45 loopt en dan krijg je je kentekenbewijs weer terug.. zo ging het bij een kameraad van mij, zijn drd ging 85. Kon je trouwens niet voor zo'n cursus kiezen ipv een boete? Dat kon hij wel
Binnen 4 weken hoor ik wel es, ik zou gewoon ff langs het politie bureau gaan (en als het niet teveel moeite is, je brommer mee nemen gelijk) over 2 weken.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Gebruikersavatar
Huug
Pro tuner
Berichten: 1395
Lid geworden op: vr 26 nov 2010, 17:42
Vervoersmiddel: DRD Racing #85
Locatie: Driebergen

Re: Kentekenbewijs ingenomen

Ongelezen bericht door Huug »

in principe moet je terug naar het cbr om te keuren als ze het in beslag hebben genomen. Zo zijn de regels echter houden ze heel vaak je papieren op het bureau en als jij laat zien dat je brommer weer netjes 45 rijd kan je ze terug krijgen van oom agent. Echter kunnen wij vanaf hier niet zien of je dus naar het bureau moet of cbr want jij bent er als enige bij geweest.
ga gewoon terug naar het bureau en als het kan (LOPEN) met de brommer die max 45 gaat. Dan kan je het je papieren misschien gelijk terug krijgen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Daan
Beheerder
Berichten: 4446
Lid geworden op: do 14 okt 2010, 21:07
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
Contacteer:

Re: Kentekenbewijs ingenomen

Ongelezen bericht door Daan »

Huug schreef:in principe moet je terug naar het cbr om te keuren als ze het in beslag hebben genomen. Zo zijn de regels echter houden ze heel vaak je papieren op het bureau en als jij laat zien dat je brommer weer netjes 45 rijd kan je ze terug krijgen van oom agent. Echter kunnen wij vanaf hier niet zien of je dus naar het bureau moet of cbr want jij bent er als enige bij geweest.
ga gewoon terug naar het bureau en als het kan (LOPEN) met de brommer die max 45 gaat. Dan kan je het je papieren misschien gelijk terug krijgen.
CBR gaat hier niet over, je moet bij de RDW zijn.
Gebruikersavatar
Huug
Pro tuner
Berichten: 1395
Lid geworden op: vr 26 nov 2010, 17:42
Vervoersmiddel: DRD Racing #85
Locatie: Driebergen

Re: Kentekenbewijs ingenomen

Ongelezen bericht door Huug »

sorry dat bedoelde ik =D
Afbeelding
Plaats reactie