filter
Geplaatst: do 07 jul 2011, 15:01
heb net men malossi filter erop gekregen 3 sproeier maatjes grooter maar loopt nog steeds niet iemand tips ? nog groterr gaan of ? mvg
limited 2005 black edition ^^Jochen schreef:14 mm carbu ,malossi rood zwart filter, standaart uitlaat zonder ringel of pennis eraan, carbu ontgrenst
Zand tussen je zuiger maakt inderdaad een lekker schurende sound!Jochen schreef:heb net een 95 gestoken draait rijd maar bij hoge toeren nog niet dat maar ga nu 98 steken denk dat moet lukken ^^wel nice sound zoon luchtfilter
Teh Fuck?Ruben'94 schreef:Zand tussen je zuiger maakt inderdaad een lekker schurende sound!Jochen schreef:heb net een 95 gestoken draait rijd maar bij hoge toeren nog niet dat maar ga nu 98 steken denk dat moet lukken ^^wel nice sound zoon luchtfilter
Ruben'94 schreef:Zand tussen je zuiger maakt inderdaad een lekker schurende sound!Jochen schreef:heb net een 95 gestoken draait rijd maar bij hoge toeren nog niet dat maar ga nu 98 steken denk dat moet lukken ^^wel nice sound zoon luchtfilter
Powerfilters houden alleen hele steden tegen, meer niet, als je ze niet in de olie houdt wat niemand doet.Wovter schreef:Teh Fuck?Ruben'94 schreef:Zand tussen je zuiger maakt inderdaad een lekker schurende sound!Jochen schreef:heb net een 95 gestoken draait rijd maar bij hoge toeren nog niet dat maar ga nu 98 steken denk dat moet lukken ^^wel nice sound zoon luchtfilter
hah, dan ken je mij nog niet, en volgens mij geloof je echt direct alles wat iemand je vertelt, want als je em gewoon in-olied is er niks aan de hand, en dan moet je geen beunfilter kopen he.Ruben'94 schreef:Powerfilters houden alleen hele steden tegen, meer niet, als je ze niet in de olie houdt wat niemand doet.Wovter schreef: Teh Fuck?
Misschien overdrijf ik, maar ik heb een hekel aan die dingen, misschien ook omdat ik cross.Wovter schreef:hah, dan ken je mij nog niet, en volgens mij geloof je echt direct alles wat iemand je vertelt, want als je em gewoon in-olied is er niks aan de hand, en dan moet je geen beunfilter kopen he.Ruben'94 schreef:Powerfilters houden alleen hele steden tegen, meer niet, als je ze niet in de olie houdt wat niemand doet.Wovter schreef: Teh Fuck?
SX125 cross ik vaak op maar is niet van mij, maar als die dingen even goed filteren als normaal, wat is dan het nut? dan heb je sowieso geen prestatie winst, wat ik überhaupt al betwijfel.royvi schreef:Welke motor heb je als ik vragen mag?
Powerfilters zijn gewoon schuimfilters net als je originele filters, als je deze schuimfilters gewoon goed inolied en regelmatig schoonmaakt en opnieuw inolied is er niks aan de hand. Maar ipv van zo'n powerfilter kan je ook gewoon het kapje van je ori filter af halen, is precies hetzelfde.
Die gaasfilters zijn wel bende, die houden alleen bakstenen en honden tegen. De rest zuigen die gaasfilters allemaal op
en toevallig heb ik er geen hekel aan, ook toevallig omdat ik cross, en ik goed weet hoe ik m'n filter moet in-oliën, en wanneer ik zelf kan zien wanneer ik em schoon moet maken, en ook of dit nodig is of niet, en als je nou je filter bijvoorbeeld in de rijwind hangt, kan er makkelijker lucht bij, en zo komt de lucht sneller bij je inlaattraject. dus ga mij niet vertellen dat je veel ervaring hebt met crossen, want als je dat zou hebben, zou je weten dat je nu gewoon lulkoek uitkraamt, want een filter van 'n crossmotor is precies hetzelfde, en waarom zou het op 'n derbi gemonteerd helemaal anders zijn? op mijn RMZ zitten ook gewoon ''gaten'' aan de zijkant van mn achterkappen waar mn luchtfilter inzit. waarom zouden ze die ontworpen hebben als er dan meer stof bij zou kunnen komen? juist ja, zo kan er meer lucht bij. hij wordt vuiler, maar daarom heb ik ook 13 luchtfilters in m'n kast liggen.Ruben'94 schreef: Misschien overdrijf ik, maar ik heb een hekel aan die dingen, misschien ook omdat ik cross.
Maar de winst is minimaal, en dan ga je "bezuinigen" op iets cruciaals, ik snap dat gewoon niet.
Heb je die luchtfilterboxen gezien die op de meeste crossers zit? die zit daar niet voor niets.Wovter schreef:en toevallig heb ik er geen hekel aan, ook toevallig omdat ik cross, en ik goed weet hoe ik m'n filter moet in-oliën, en wanneer ik zelf kan zien wanneer ik em schoon moet maken, en ook of dit nodig is of niet, en als je nou je filter bijvoorbeeld in de rijwind hangt, kan er makkelijker lucht bij, en zo komt de lucht sneller bij je inlaattraject. dus ga mij niet vertellen dat je veel ervaring hebt met crossen, want als je dat zou hebben, zou je weten dat je nu gewoon lulkoek uitkraamt, want een filter van 'n crossmotor is precies hetzelfde, en waarom zou het op 'n derbi gemonteerd helemaal anders zijn? op mijn RMZ zitten ook gewoon ''gaten'' aan de zijkant van mn achterkappen waar mn luchtfilter inzit. waarom zouden ze die ontworpen hebben als er dan meer stof bij zou kunnen komen? juist ja, zo kan er meer lucht bij. hij wordt vuiler, maar daarom heb ik ook 13 luchtfilters in m'n kast liggen.Ruben'94 schreef: Misschien overdrijf ik, maar ik heb een hekel aan die dingen, misschien ook omdat ik cross.
Maar de winst is minimaal, en dan ga je "bezuinigen" op iets cruciaals, ik snap dat gewoon niet.
Wat is er mis met de originele luchtfilter? die remt echt niet hoor, niet merkbaar in ieder geval.Wovter schreef:misschien als je 'm 'n beetje hendig monteerd scheeld het ook al he