chroom krassen

Algemene vragen over Derbi.
offroad
Pro tuner
Vervoersmiddel: aixam 500.4 fantic cabbelero tpr 86

chroom krassen

Ongelezen bericht door offroad »

hey heeft er iemand hier een middeltje of zoiets waarmee je krassen uit chroom krijgt
nou zie ik op tv wel eens van die scratch removers enz maar werkt dit
of moet ik belgom chrome gebruiken?
commandant 4 werkt in ieder geval niet
Afbeelding
binnendoor is nooit om
JoopKarelSpank
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda R Extreme 2007 E2

Re: chroom krassen

Ongelezen bericht door JoopKarelSpank »

het gaat over je frame neem ik aan? had je er nog lak op zitten? zit er echt een diep kras in of oppervlakkige krasjes? je zou zoiezo chroompoets kunnen proberen. Anders als de krassen dieper zijn kan je eens kijken hoe ze eruit zien als je ze invet. Als het dan opknapt zou je kunnen overwegen om de kras te lakken zodat de kras opzich minder opvalt(het meeste wat je ziet aan een kras is het vuil dat in de microscopische gleuf gaat zitten, lakken of vetten zorgt dat het niet meer opvalt)
kcracy
Pro tuner

Ongelezen bericht door kcracy »

Krassen uit chroom zijn moeilijk te verwijderen als het kleine krasjes zijn wil polijsten ook nog wel een s helpen maar diepe krassen zijn niet weer te verwijderen alleen opnieuw laten chromen heeft dan nut.
Maar ik ben het met karel eens goed ontvetten zodat het vuil er uit is dan valt het ook minder op :mrgreen: :mrgreen:
teun4
Tuner

Ongelezen bericht door teun4 »

kcracy schreef:Krassen uit chroom zijn moeilijk te verwijderen als het kleine krasjes zijn wil polijsten ook nog wel een s helpen maar diepe krassen zijn niet weer te verwijderen alleen opnieuw laten chromen heeft dan nut.
Maar ik ben het met karel eens goed ontvetten zodat het vuil er uit is dan valt het ook minder op :mrgreen: :mrgreen:
Haha, grappenmaker, zal de volgende keer weer aankloppen als ik een probleem heb. Lees de post van karel dan nog eens :lolno:
a'j bange leeft goa'j bange dood
If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
jurjen27
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Xtreme 05

Ongelezen bericht door jurjen27 »

krassen in chroom gaan naar mijn weten ook roesten, tegen roest moet je het vet houden.
Derbi Xtreme 05 & Honda Cr 125 04 (Verkocht! http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=1187" onclick="window.open(this.href);return false;)
Plaats reactie