hallo
ik ben op dit moment bezig met mijn brommer op te drijven maar vroeg me af als er iemand van jullie soms info heeft over begrenzers .
heb al veel gehoord over eurobegrenzers ofzo , maar vraag me af als die egt wel zo goed zijn ?
alvast bedankt
Eurobegrenzer sloopt je ontsteking als je hem vaak gebruikt onder het rijden.
Af en toe op de rollenbank zal je ontsteking wel heel houden.
Verder is het bijvoorbeeld al heel moeilijk om een Gianneli Conti af te stellen, maar met de eurobegrenzer aan is het helemaal een kunst om je brommer zo te laten lopen dat hij niet stottert, en dat het dus opvalt dat hij inhoudt en je een begrenzer gebruikt.
Dit is dus bij elke uitlaat weer anders.
Verder heb je een morsecode begrenser. Bijvoorbeeld 2x knipperlicht links en daarna 2x rem intrekken.
Moet je alleen wel de tijd hebben zodat meneer agent het niet ziet.
Variable begrenser: zelfde verhaal als eurobegrenser zoo'n beetje, alleen nu een schakelaar die je om moet zetten. Ipv het oortelefoon pinnetje bij de eurobegrenser.
Het beste maak/bedenk je zelf een begrenser, zoals schroefje in je handvat zodat je maar half gas kunt geven,
Maar wat nog het beste werkt is je originele uitlaat er onder schroeven zodat hij maar 45 km/h gaat, of gewoon niet mauwen dat je een boete krijgt. Als je geen zin hebt in fikse boete's, voer dan je brommer niet op.
a'j bange leeft goa'j bange dood If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!