Hallo,
Ik wil een nummerplaat en led bar op mijn derbi drd pro gaan doen, maar dan zit de orginele kilometerteller eigenlijk in de weg. Weet iemand een goede vervanging voor de teller? Het liefst niet te duur en eentje die ik op mijn stuur of bovenkant van mn voorvork kan monteren. En hoe sluit je eigenlijk een teller van een ander merk op een derbi stekker/draadje aan? Solderen? Of is het überhaupt niet mogelijk?
Vervanging derbi kilometerteller
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Rieju MRX (2008), Aprilia sx 50 (2016), Piaggio Zip
Re: Vervanging derbi kilometerteller
Ik heb deze wel eens op een brommer gezet.
Je moet er wel wat tijd voor inplannen. je zult wat kabeltjes van de connectoren moeten verwisselen. (ik heb wel de tourenteller niet werkend gekregen. kan aan mijn versie gelegen hebben)
https://nl.aliexpress.com/item/10050068 ... ry_from%3A
Je moet er wel wat tijd voor inplannen. je zult wat kabeltjes van de connectoren moeten verwisselen. (ik heb wel de tourenteller niet werkend gekregen. kan aan mijn versie gelegen hebben)
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme 2009
Ik heb deze nu gekocht, kan ik gewoon de km/u sensor van mn derbi aansluiten aan die kilometerteller, of moet ik die sensor die er bij komt perse aansluiten? En weet jij precies welke (kleur) draadjes van de orginele teller aan welke (kleur) draadjes van de nieuwe teller moeten? Alvast bedanktpog schreef: ↑di 03 sep 2024, 17:09 Ik heb deze wel eens op een brommer gezet.
-
- Beginnende tuner
Kan jij me vertellen welke kleuren er komen vanuit je kabelboom naar je huidige kilometer teller? ik zal mn best doen je te helpen. ik heb het niet op een derbi gedaan dus zal vast anders zijn.
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme 2009
De volgende kleuren kabel gaan naar de orginele teller:
-wit + blauw
-Geel + groen
-rood + licht blauw
-rood + zwart
-oranje
-rood
-donkerblauw
-lichtblauw
- wit+rood
-geel+paars
-blauw+zwart
-geel+zwart
Misschien heb ik iets gemist of verkeerd gezien
-
- Beginnende tuner
Kun je die lichtblauwe kabel controleren? die krijg ik niet gevonden. weet je zeker dat die lichtblauw is?