Wanneer brommer ingenomen

Algemene vragen over Derbi.
Ghost
Derbi fan
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 11 sep 2022, 19:46
Vervoersmiddel: Beta rr50 Track

Re: Wanneer brommer ingenomen

Ongelezen bericht door Ghost »

Skakelbr schreef: wo 10 jan 2024, 19:31 Veilig ben je natuurlijk nooit, je kan ook nog een wok krijgen voor geluid oid. Zo'n tpr zal niet stil zijn namelijk. Maarja is wel heel erg leuk. Die van mij loopt perfect 57 gps dus krijg precies geen boete en wok (kom op de roller onder de 55). Begrezer.nl heeft ook gewoon een nummer dus je kan ze even bellen/appen voor de zekerheid of het wel kan met een tpr.

1 aandachtspunt als je hebt geïnstalleerd. Hou hem niet te lang aan( dus begrensd). Mijn uitlaat ging gloeien toen ik een aardig stuk volgas reed. Cilinder bleef wel op temperatuur maar goed is het sws niet.
Ja daar dacht ik zelf ook aan. Maar wist niet echt of dat iets van extra waarde zou hebben om 50cc op de zeikant te hebben. Heb namelijk geen idee of ze ook echt kijken naar wat dr onder zit. Maar heb jij toen je je begrenzer kocht gewoon de 50-55 rollerbank snelheid aangegeven?
Ghost
Derbi fan
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 11 sep 2022, 19:46
Vervoersmiddel: Beta rr50 Track

Re: Wanneer brommer ingenomen

Ongelezen bericht door Ghost »

Skakelbr schreef: wo 10 jan 2024, 19:31 Veilig ben je natuurlijk nooit, je kan ook nog een wok krijgen voor geluid oid. Zo'n tpr zal niet stil zijn namelijk. Maarja is wel heel erg leuk. Die van mij loopt perfect 57 gps dus krijg precies geen boete en wok (kom op de roller onder de 55). Begrezer.nl heeft ook gewoon een nummer dus je kan ze even bellen/appen voor de zekerheid of het wel kan met een tpr.

1 aandachtspunt als je hebt geïnstalleerd. Hou hem niet te lang aan( dus begrensd). Mijn uitlaat ging gloeien toen ik een aardig stuk volgas reed. Cilinder bleef wel op temperatuur maar goed is het sws niet.
En zou een stage 6 ook stiller zijn dan?
Skakelbr
Tuner
Berichten: 422
Lid geworden op: vr 23 sep 2022, 20:55
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 72cc
Derbi xtreme 50 (verkocht)
Rieju mrt
Speedfight 2 70cc mhr lc
Honda civic 1998

Re: Wanneer brommer ingenomen

Ongelezen bericht door Skakelbr »

Ligt vooral aan je uitlaat. Heb zelf een 72cc met een leovince. Maar dat begint nu te vervelen. Er zijn helaas geen race uitlaten die stil zijn. Het is dat ik bijna m'n auto rijbewijs heb maar ik was van plan om aan een voca uitlaat een leovince demper te lassen. Zal nogsteeds luid zijn maar ik denk dat het net te doen is. Misschien een optie?
Ghost
Derbi fan
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 11 sep 2022, 19:46
Vervoersmiddel: Beta rr50 Track

Re: Wanneer brommer ingenomen

Ongelezen bericht door Ghost »

Skakelbr schreef: do 11 jan 2024, 21:24 Ligt vooral aan je uitlaat. Heb zelf een 72cc met een leovince. Maar dat begint nu te vervelen. Er zijn helaas geen race uitlaten die stil zijn. Het is dat ik bijna m'n auto rijbewijs heb maar ik was van plan om aan een voca uitlaat een leovince demper te lassen. Zal nogsteeds luid zijn maar ik denk dat het net te doen is. Misschien een optie?
Ah oke. Maar jij had toch ook een bregrenzer van diezelfde site? Wat voor rollerbanksnelheid heb jij toen aangegeven bij het bestellen?
Skakelbr
Tuner
Berichten: 422
Lid geworden op: vr 23 sep 2022, 20:55
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 72cc
Derbi xtreme 50 (verkocht)
Rieju mrt
Speedfight 2 70cc mhr lc
Honda civic 1998

Re: Wanneer brommer ingenomen

Ongelezen bericht door Skakelbr »

45-50 dacht ik
Ghost
Derbi fan
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 11 sep 2022, 19:46
Vervoersmiddel: Beta rr50 Track

Re: Wanneer brommer ingenomen

Ongelezen bericht door Ghost »

Ah oke dan ga ik daar ook voor
Plaats reactie