Am6 wil niet mooi lopen

Algemene vragen over Derbi.
S1las
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 19 nov 2023, 20:46
Vervoersmiddel: Rieju mrt

Am6 wil niet mooi lopen

Ongelezen bericht door S1las »

Hallo,

Ik heb een Rieju mrt uit 2009 met een am6 blok. Het is een airsal 50 cc met een voca onderlangs en standaard carb (16mm).

Toen ik hem kocht liep hij net niet helemaal lekker dus had ik de carb schoongemaakt, echter liep hij hier na helemaal voor geen meter meer. Ik dacht dat er iets bij de inlaat kapot was gegaan waardoor hij valse lucht trok. Toen heb ik uiteindelijk de hele inlaat opnieuw gekocht (andere carb, ander spruitstuk en nieuwe pakkingen) maar het probleem was nog steeds niet verholpen. Daarna zag ik dat mijn krukaskeerrring een beetje lekte dus heb ik die vervangen inclusief zuigerveren en pakkingen. Probleem was nog steeds niet verholpen dus toen nieuwe ontsteking, cdi en Spanningsregelaar besteld. Hij loopt nu beter en er valt enigszins mee te rijden nu. Alleen wil hij nog steeds niet mooi vol gas lopen want dan begint hij te haperen en als je het gas niet terug doet valt hij uit. Ook wil hij niet meer mooi stationair lopen als hij warm is. Als ik sproeier groter of kleiner probeer loopt hij al helemaal beroerd. Heeft iemand nog een idee wat het kan zijn?
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3746
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Am6 wil niet mooi lopen

Ongelezen bericht door 42 »

Membraan gecheckt ?
S1las
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 19 nov 2023, 20:46
Vervoersmiddel: Rieju mrt

Re: Am6 wil niet mooi lopen

Ongelezen bericht door S1las »

Sorry voor de late reactie, ja membraan is nog intact
eliasderbi
Banden plakker
Berichten: 9
Lid geworden op: do 23 nov 2023, 11:50
Vervoersmiddel: derbi senda xtreme

Re: Am6 wil niet mooi lopen

Ongelezen bericht door eliasderbi »

Een vriend van me had hetzelfde probleem bleek iets met de benzinetoevoer te zijn
Plaats reactie