vandaag was het zover. Ik ben na 6 maand eindelijk staandegehouden door de politie. Ze hebben geen snelheid opgemeten dus daar zit ik 100% goed mee. We waren even over de brommer aan het praten aangezien ze er een paar vraagjes over hadden: koplamp, koelvloeistof uitlaat(dit kan je straks zelf wel in de foto´s zien waarom). Daarna vertelden ze het volgende: 1. ik kan jen u meenemen naar het bureau en op de rollerbank zetten of 2. Je komt volgende zelf langs het bureau en doen het dan. En stel ik kom niet opdagen heb ik gelijk een WOK. IK zit nu in twijfel aangezien ze naast de snelheid ook een WOK kunnen geven op ander onjuiste dingen op de brommer. Met de setup die ik momenteel heb: 77cc stage 6 alu, malossi supermoto uitlaat, 24 pwk polini, VL17 membraan. Hij zou erg hard op de rollerbank gaan als ie er nu opgaat en dan krijg ik ook nog eens een boete voor de snelheid neem ik aan. Daar heb ik geen zin in, enkel deze twee vriendelijke mannen spraken enkel over het feit dat ik voor de keuring moest betalen stel dat ik een WOK krijg. Wat moet ik nu doen? Als je naar de foto´s kijkt, dat is heel veel werk voor 1 week om dat weer volgens de regels te krijgen. Dus moet ik nu gewoon niet heen gaan en dan maar een andere frame kopen? Of juist standaard maken en dan verkopen? Want als ik hem nu afvoer naar 45 gaan ze waarschijnlijk een WOK geven voor iets anders ben ik bang voor... Laat me alsjeblieft weten wat ik moet doen want ik twijfel erg. Als je een beter idee hebt laat het graag weten.

Groetjes!!