Leovince uitlaat.

Algemene vragen over Derbi.
Jonas12345
Beginnende Derbi fan
Berichten: 21
Lid geworden op: za 22 jul 2023, 12:10
Vervoersmiddel: Beta rr50

Leovince uitlaat.

Ongelezen bericht door Jonas12345 »

Hallo

Ik wil graag een leovince uitlaat kopen maar wil deze begrenst houden dus met prop erin. Nu heb ik een mail gestuurd naar ez rider maar zij zeggen dat de prop van de leovince er soms durft uit te trillen. Klopt dit echt? Want zie dit enkel op de site van ezrider staan. En ze raden me een voca aan en zeggen dan dat deze over het hele toerengebied power heeft dus twijfel of ik dat van de leovince moet geloven of dat ze me gwn een voca willen aansmeren..
Alvast bedankt
Skakelbr
Tuner
Berichten: 422
Lid geworden op: vr 23 sep 2022, 20:55
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 72cc
Derbi xtreme 50 (verkocht)
Rieju mrt
Speedfight 2 70cc mhr lc
Honda civic 1998

Re: Leovince uitlaat.

Ongelezen bericht door Skakelbr »

Een begrensde voca loopt voor geen meter dus vind het eigenlijk wel gek dat ze die dan aanraden. Heb zelf ook een leovince en bij mij was hij er binnen een week uit getrild (heb een euro begrenzer dus heb daar geen problemen mee). Liep verder prima toen hij begrensd was. Dus als je hem echt begrensd wil houden zou ik even naar een garage gaan en vragen of ze misschien even een extra laspuntje erbij willen zetten. (Als het geen scootergarage is hoef je er waarschijnlijk niks voor te betalen).
Tjebbee
Beginnende Derbi fan
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 02 aug 2023, 19:50
Vervoersmiddel: Derbi drd pro

Re: Leovince uitlaat.

Ongelezen bericht door Tjebbee »

Als je begrensd rijd hou dan lekker de ori uitlaat erop, scheelt je een boel geld en rijd nog beter ook.
Plaats reactie