Hoi, ik ben van de vandaag eindelijk klaar met mijn project

alleen is er iets niet helemaal pluis. Als ik hem aankick met/zonder choke loopt ie 1 sec normaal en daarna schiet hij in de toeren, lijkt wel gelijk volgas te gaan. Hoe hoog hij komt weet ik niet aangezien ik het contcactslot dichtdraai, +- 1sec nadat hij dit doet. Ik lees veel over valse lucht maar aangezien de complete inlaat nieuw is betwijfel ik dit, ook heb ik het spruitstuk op 8Nm vastgezet met momentsleutel. Tips voor het checken van valse lucht zouden fijn zijn, kan ik het nogal nalopen

. Met informatie zodat jullie mij kunnen helpen: alles wat ik opnieuw is nieuw en heeft nooit eerder gelopen, op uitlaat na.
Inlaat: Malossi vl17 membraan, Polini 360graden spruitstuk 35mm , pakking tussen Carter membraan en membraan spruitstuk, polini pwk 24mm carburateur, sproeiers hoofd 100 stationair 45, malossi E15 luchtfilter.
Carters: alle en keerringen nieuw dus ook hier geen valse lucht, koppakking nog goed, 70cc airsal, nieuwe Boegie en boegiedraad.
Uitlaat: scr corse 50/70 , zou kunnen dat de flens niet goed erop zit maar dat zou moeten fluiten toch?
Dus ja ik vindt het heel erg raar dat hij dit doet en kan gewoon geen oplossing vinden…
Laat het maar weten als je de oplossing weet