Waterschade?

Algemene vragen over Derbi.
Sander_Derbi
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi GPR 50 Racing

Waterschade?

Ongelezen bericht door Sander_Derbi »

Ik ben met mijn Derbi GPR 50 gevallen.

Niet hard maar wel beroerd, ben wel in de sloot beland. (Niet helemaal onderwater maar wel wat erin)
Heb zelf niks en ook geen kap schade en godzijdank de voorvork nog recht. Ik heb zelf al wat punten gedaan, maar weet niet of dit alles is. Nu staat ie btw in de schuur met de kappen eraf te drogen.

Carb schoonmaken,

Luchtfilter schoonmaken/vervangen.

Blok/bakolie vervangen.

Oliepomp nagekeken

Enja alles schoon/droog maken.

Nu is mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee en wat moet ik nog meer doen. Heb trouwens nog niet geprobeerd te starten want wil eerst alles goed hebben. Tijdens de val is m'n noodstop erop gegaan.

Thanks voor de hulp alvast,

Sander
Brommert_01
Pro tuner
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005

Re: Waterschade?

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Nouja, ik zou al het plastic er afhalen en met de bladblazer en compressor sowieso alles uit en schoon lazen. Als er ergens op een ongelukkig plekje wat blijft liggen tot het zo. Verder hangt het er vanaf of je water in je uitlaat of blok hebt gekregen, geen idee hoe diep je hebt gestaan. Als het diep genoeg is dat je uitlaat bocht flens erin heeft gestaan kan je het blok er beter onderuit halen. Daarnaast ook je vliegwiel er af halen en je ontsteking goed droog maken, anders gaat het het nooit doen en corroderen
Plaats reactie