Hoi,
Ik heb een beta rr uit 2009 en sinds kort start de brommer niet meer. Tijdens een stukje tijden viel de brommer spontaan uit en wilde niks meer doen (dit was na een stuk door de regen rijden). De brommer slaat kort aan en lijkt voor een seconde te lopen en valt dan weer uit, na 2x kicken precies t zelfde. Zelf heb ik eerst naar vonken gekeken, vonkt goed (nieuwe bougie, ook nog een andere nieuwe geprobeerd). Ook krijgt de brommer (voldoende) benzine, ik heb verschillende sproeiers geprobeerd. Nu ben ik aanbeland bij ontsteking, bobine gedemonteerd. Zou dit het probleem kunnen zijn? Ik wilde een andere proberen alleen beta moet weer apart doen, oftewel het past niet. Alvast bedankt.
Mvg Lars
Beta rr slaat kort aan maar valt uit
- Narco
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Xrace bj 2006, Derbi Xtreme bj 2007, Ford Fiesta bj 2012
Re: Beta rr slaat kort aan maar valt uit
Mijn zoon had vorige week precies hetzelfde met zijn Derbi.
Na wat zoeken bleek de oorzaak een bijna onzichtbare scheur te zijn in het spruitstuk rubber, genoeg om valse lucht aan te zuigen.
Dit zou het bij jou misschien ook kunnen zijn
Na wat zoeken bleek de oorzaak een bijna onzichtbare scheur te zijn in het spruitstuk rubber, genoeg om valse lucht aan te zuigen.
Dit zou het bij jou misschien ook kunnen zijn
4-takt krijg de tering, ik rij mengsmering !!