verkeerd opvoeren?!

Algemene vragen over Derbi.
Derbigirl
Banden plakker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 02 nov 2015, 18:25
Vervoersmiddel: Derbi senda DRD Xtreme SM

verkeerd opvoeren?!

Ongelezen bericht door Derbigirl »

mijn brommer is pas terug geweest naar de dealer om op te voeren. Hij rijdt nu wel harder maar bij de 60-70 lijkt het wel of die lucht gaat happen en verminderd dan snelheid. Toen ik belde zeiden ze dat dat normaal was?! Maar volgens mij niet, wat kan dat zijn?
Gebruikersavatar
Derbi95
Pro tuner
Berichten: 531
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 01:07
Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Racing, Opel Corsa 1.2 16v
Locatie: Naaldwijk, Westland

Re: verkeerd opvoeren?!

Ongelezen bericht door Derbi95 »

welkom op t forum
gaat het om de standaard uitlaat die is ontgrenst?
ga eens een stuk rijden en draai erna is je bougie eruit, en kijk naar de kleur ervan. deze moet koffie bruin zijn
ik denk dat je brommer niet goed is afgesteld
Plaats reactie