verkeerd opvoeren?!
Geplaatst: do 31 mar 2016, 19:50
mijn brommer is pas terug geweest naar de dealer om op te voeren. Hij rijdt nu wel harder maar bij de 60-70 lijkt het wel of die lucht gaat happen en verminderd dan snelheid. Toen ik belde zeiden ze dat dat normaal was?! Maar volgens mij niet, wat kan dat zijn?