Pagina 1 van 1

verkeerd opvoeren?!

Geplaatst: do 31 mar 2016, 19:50
door Derbigirl
mijn brommer is pas terug geweest naar de dealer om op te voeren. Hij rijdt nu wel harder maar bij de 60-70 lijkt het wel of die lucht gaat happen en verminderd dan snelheid. Toen ik belde zeiden ze dat dat normaal was?! Maar volgens mij niet, wat kan dat zijn?

Re: verkeerd opvoeren?!

Geplaatst: do 31 mar 2016, 19:58
door Derbi95
welkom op t forum
gaat het om de standaard uitlaat die is ontgrenst?
ga eens een stuk rijden en draai erna is je bougie eruit, en kijk naar de kleur ervan. deze moet koffie bruin zijn
ik denk dat je brommer niet goed is afgesteld