HELP Derbi start niet na nieuwe cilinder!
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing SM
HELP Derbi start niet na nieuwe cilinder!
ik heb na een versleten zuiger/cilinder er gister een nieuwe cilinder erop gezet (doppler vortex 50cc). nadat ik alles weer gemonteerd heb kickte ik m'n brommer aan en starte hij direct, hij begon wel een beetje touren te maken op een of andere marnier maar ik nam aan dat dat door mijn gaskabel kwam die ik daarna ff gecheckt heb. maar na ongeveer 30 seconden draaien viel de motor uit met een geluid alsof hij verzoop/geen benzine kreeg. ik kwam er al snel achter dat de nieuwe bougie die ik gekocht had, te dun schroefdraad had en kleine beetjes lucht langs het schroefdraad liet lopen, ik heb toen weer mijn oude bougie erop gedaan dus was het weer opgelost. maar nu krijg ik mijn brommer met geen mogelijkheid meer aangekick/aangelopen. hoe kan dit? ik heb ook gelijk met mijn cilinder de oliepomp eraf gehaald misschien is dit het probleem? of zal het misschien aan mijn benzine liggen (vacuum pomp) terwijl mijn bougie wel nat is na kicken/lopen. wat kan ik nu doen? 

- Knissaw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Lammers black edition
Derbi X-treme 2003 [sold]
Orion Rx50 Xtreme 50cc [sold] - Gallery: Lammers black edition http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=20460
Derbi Xtreme 2003 http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?t=19751 - Locatie: Deventer
Re: HELP Derbi start niet na nieuwe cilinder!
Waarschijnlijk heb je er al naar gekeken, maar geeft de bougie fonk?

#BIDA50NAKT, ECHTE BIDA, (NOG) NIET GENAKT +5 PK
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Even een nieuwe bougie monteren.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing SM
het is opgelost, leiding van benzine zat verkeerd aangesloten!