Pagina 1 van 1

Welke is beter voor je motorblok.

Geplaatst: za 12 mar 2016, 18:43
door bamischijf
Klopt het dat een gasschuif begrenzing beter is voor je motorblok dan een uitlaatprop?
Ik krijg namelijk dat idee omdat je hele systeem dan niet afgeknepen word tot iets waar het eigenlijk helemaal niet voor bedoeld is.

En kan je met allebeide types dezelfde begrenzing halen mits goed afgesteld?
En dan bedoel ik dat hij bijvoorbeeld met 1 van de 2 sneller in de laatste versnelling helemaal niks meer doet ofzo?

Welke verdient de voorkeur en waarom?

Re: Welke is beter voor je motorblok.

Geplaatst: za 02 apr 2016, 16:07
door jimiw14
kan alle 2 maar bij de gas schuif begrenzing trekt hij minder lekker/hard op en met de uitlaat prop zal hij iets meer kool op bouwen in je uitlaat poort en zuiger, meest gebruikte is gwn een prop werkt het beste.

Re: Welke is beter voor je motorblok.

Geplaatst: zo 03 apr 2016, 12:17
door corne192
Hij kan wel makkelijker z'n warmte kwijt zonder prop wat dus slijtage scheelt als je toch niet meer toeren maakt