Hey,
Ik heb al een tijd opzoek naar een Derbi 85, nu heb ik een leuke 85 anniversary gevonden alleen heeft deze al 36k op de teller hij is wel netjes bij de dealer gereviseerd 5k geleden alleen nu vroeg ik mij af als ik deze brommer koop of ik extra onderhoud heb vanwege de 36000 km op de teller. Blok is gedaan, banden recent balhoofdlager wiel lagers, ontsteking. En normale beurten maar vroeg mij af of ik aan extra onderhoud moet denk vanwege die km stand
Verder ziet alles er wel netjes uit alleen vroeg het me wel af aangezien ik eigenlijk altijd op een brommer met lage km stand heb gereden
Alvast bedankt!
Onderhoudsschema 30k +
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Seat ibiza 1.2 TSI 2014
Derbi DRD Racing 2009,
Yamaha Aerox 2007
Onderhoudsschema 30k +
Don't dream your live, but live your live!
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: KTM 525 EXC
Merc CLS500
Merc S500
Derbi 85cc - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=19543
Re: Onderhoudsschema 30k +
Nee gewoon als normaal, Remblokjes nakijken, ketting stellen vervangen. noem maar op.
Motorisch zou hij na 5k nog prima zijn, mits er verstandig mee omgegaan is. Ketting en remblokjes moet je kijken maar kost een drol.
Motorisch zou hij na 5k nog prima zijn, mits er verstandig mee omgegaan is. Ketting en remblokjes moet je kijken maar kost een drol.
Fabioxz schreef: Overtoeren.. makkelijk gezegt: Je blok maakt steeds meer toeren maar je snelheid blijft het zelfde..