mijn derbi xtreme 2011
Geplaatst: zo 03 jan 2016, 22:48
Hallo,
ik heb laatst een derbi xtreme 2011 gekocht maar ik ben niet tevreden met de uitlaat want hij ziet er niet uit vind ik,
welke uitlaat raden jullie aan ik hoef geen top snelheid maar graag een lekker geluidje!
-Scr Corse chrome onderlangs
-Leovince V6
-Leovince X-Fight
-gianelli conti
of nog een ander mooie uitlaat?
bedankt
[img][IMG]http://i67.tinypic.com/167468k.jpg[/img][/img]
ik heb laatst een derbi xtreme 2011 gekocht maar ik ben niet tevreden met de uitlaat want hij ziet er niet uit vind ik,
welke uitlaat raden jullie aan ik hoef geen top snelheid maar graag een lekker geluidje!
-Scr Corse chrome onderlangs
-Leovince V6
-Leovince X-Fight
-gianelli conti
of nog een ander mooie uitlaat?
bedankt
[img][IMG]http://i67.tinypic.com/167468k.jpg[/img][/img]