Pagina 1 van 1

Re: Showa USD probleem

Geplaatst: wo 11 feb 2015, 22:43
door Xtreme06
De voorvorkpoten zullen gewoon omgewisseld zitten ;)

Derbi heeft altijd de rem links zitten,tenzij bij een dubbel disc dan.

Re: Showa USD probleem

Geplaatst: wo 11 feb 2015, 23:09
door Xtreme06
Qua hartafstand past dat wel dacht ik,alleen weet ik niet of de SDR's waar de Showa vorken uitkomen dezelfde grootte van remschijf hadden.

Ik zou zeggen probeer het gewoon,zoveel werk is dat ook niet :happy: