Ik heb een senda die 90-95 loopt maar stel ik rijd iemand aan ben ik dan de lul ookal rijd ik niet te hard?
hebben jullie ervaring met aanrijdingen op een opgevoerde brommer?
Ik hoor het graag

Freek schreef:Opgevoerd = onverzekerd.
Vaak komen ze er niet achter omdat de brommer kapot is en dan kunnen ze dus niet kijken hoe snel dat hij ging
Maar als het een ernstig ongeluk is kunnen ze een technisch onderzoek starten en dan zouden ze aan je remsporen bijvoorbeeld kunnen zien hoe hard jij ongeveer ree.
dus....... de tip van vandaag is gewoon niet remmenFreek schreef:Opgevoerd = onverzekerd.
Vaak komen ze er niet achter omdat de brommer kapot is en dan kunnen ze dus niet kijken hoe snel dat hij ging
Maar als het een ernstig ongeluk is kunnen ze een technisch onderzoek starten en dan zouden ze aan je remsporen bijvoorbeeld kunnen zien hoe hard jij ongeveer ree.
dan ben je toch ook niet verzekerdMikertje1 schreef:Nee van me ouders mag die 70-75...
dus orgineel ongrenst.
Maar ik ben nu ook gewoon zwaar de lul op roller:P
Dat kan makkelijk een paar jaar duren, je zal niet de eerste zijn.marcwernhout schreef:ik heb een ongeluk gehad waarbij ik fout zat, ik had blijkbaar helemaal niet geremd achteraf maar goed ook want ik ging zon 90 ben me brommer 2 weken kwijt geweest aan technisch onderzoek want kon niet op roller, was bij balhoofd afgebroken voorvork lag er los naast velg stuk uit gebroken was gewon helemaal na de klote, ik ging hem dus halen lag me cilinderkop er los op dit was van een mhr team 50, ze hebben volgens mij alleen de cilinderinhoud gemeten voor rest niet echt veel en kunnen ze niet weten hoe hard ik heb gereden ook al was aan de schade wel te zien dat ik wel wat te hard ging. ongeluk was 24 september gebeurd en nog niets van verzekering gehoord, brommer krijg ik niets van daar ben ik zeker van maar of de auto maar word betaald die had dik 12000 euro schade.. weet iemand hoelang dit kan duren ik hoorde dat het jaren kan duren maar dat lijkt me wat overdreven ?