Beste mensen,
Ik moet misschien een nieuw cilindertje hebben.
Nu zag ik een airsal 50 staan.
Deze is sneller dan een originele derbi cilinder neem ik aan?
Maar heeft hij dan ook een stuk minder koppel en slijt hij ook sneller met zijn 1 zuigerveer?
Is het aan te raden om gewoon een originele cilinder te nemen of is zo'n 30 euro goedkopere airsal ook goed?
50CC Airsal of 50cc Derbi met originele uitlaat
-
- Tuner
- Berichten: 463
- Lid geworden op: za 23 feb 2013, 10:36
- Vervoersmiddel: Derbi
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Berichten: 6873
- Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Re: 50CC Airsal of 50cc Derbi met originele uitlaat
De 50cc Airsal kan opzich wel met de originele uitlaat.
De 50cc Airsal is sneller dan de ori cilinder.
De 50cc Airsal (1 veer) is hoogtoerige en slijt dus ook sneller.
De 50cc Airsal is sneller dan de ori cilinder.
De 50cc Airsal (1 veer) is hoogtoerige en slijt dus ook sneller.
Laatst gewijzigd door derbi-ftw op di 21 jan 2014, 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
- Tuner
- Berichten: 352
- Lid geworden op: za 15 dec 2012, 11:58
- Vervoersmiddel: Derbi drd racing Limited,
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=12071
- Locatie: Nijverdal
Re: 50CC Airsal of 50cc Derbi met originele uitlaat
Derbi-ftw, dat staat er ook andersom dat ie airsal goedkoper is 

badboy1252 schreef:velglintje op de banden doen?
jony schreef:Banden zou ik niet doen, doe maar op de velgen.