ben sinds 2 weken trotse eigenaar van een derbi senda sdr

geen idee of het ot of nt is volgenmij is zn bj 2006
alleen een paar probleempjes
1 hij lekt rechter aanzijde naast de water pomp kvs uit een gaatje (paar druppeltjes)
kan volgensmij over druk kapotte waterpomp thermostaat die niet opent (heb ook beetje witte rook dus waarschijnlijk lekker pakking) misschien dat compressie slag kvs druk verhoogd waardoor hij dat misschien doet oid?
2 olie pomp lekt (gelukkig was ik toch al van plan deze weg te halen) om warm/vast lopers te voorkomen.
3 loopt wat aan bij geluid komt van de ketting is de ketting zelf niet maar je hoort het volgensmij niet als je zn koppeling inknijpt je hoor het alleen op hele lage snelheden/toeren
4 hij loopt niet zo lekker stationair (zwarte bougie) stationair schroef helemaal ingedraaid denk te groot sproeiertje
5 koppeling lijkt te slippen als je in zn 1 flink gas geeft lijkt het pas of je na 1 seconde vooruitkomt geeft vooral een vreemd effect bij gas-los-gas-los-gas-los.... in zn 2 t/m 6 heeft bij dit probleem niet
6 het lijkt als of hij 8 a 9000 rmp maakt terwijl teller maat 4 a 5000 aangeeft ik weet niet of dat aan de teller ligt of of dit zo hoort?
ik probeer me Derbi 45-50 te gaan laten lopen klinkt misschien saai maarja, bedoeling was een prop erin te doen.
rijd nu 65-70
setup :
airsal 50 cc
stnd luchtfilter
ducatie ontseking
metrakit thower dacht ik?
phva 14mm dellorto
Alvast bedankt!