Hallo jongens..
Ik zit met een probleempje.. Ik heb vandeweek mijn brommer afgespoten met de hoge druk spuit.. (Stom) en nu wilt hij niet makkelijk meer starten.. En als hij start dan kan ik even rijdn en dan valt hij uit.. Soms start ie daarna weer wel en soms doet ie ewoon even helemaal niks meer...
Ik eb al 4 bougies geprobeerd, elke keer doet ie het even en valt hij daarna weer uit.. Ik heb zelf al heel mn carburateur schoongemaakt, nieuwe benzine slangen erop, tank volledig schoongemaakt.. Dit heeft wel even geholpen maar de volgende dag deed hij weer precies het zelfde.. Nu toetert hij zelfs als ik mijn brommer start.. En mijn benzine meter die blijft knipperen.. ( denk nie dat dat er iets mee te maken heeft) ook is mij opgevallen dat er 2 draadjes van de cdi constant vonken.. Dus heb ze afgetapet.. Nu denk ik zelf dat mijn cdi/bobine kapot is.. Maar weet het niet zeker
Iemand een idee??
Derbi start moeilijk/ valt uit
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Evo 50sm
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=12375
Re: Derbi start moeilijk/ valt uit
Ik denk zelf ook dat het inderdaad iets met je cdi te maken heeft, waarschijnlijk kapot.
WkpMichiel schreef:pannekoekenbakker schreef:Als je echt minder geluid wilt moet je je uitlaatbocht vol meuken met iets als staalwol.
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Hoogswaarschijnlijk is je spoel kapot ( als je geluk hebt, is die alleen nat)
Ontsteking goed laten drogen, vliegwiel kun je het beste ook laten drogen.
Ontsteking goed laten drogen, vliegwiel kun je het beste ook laten drogen.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Racing
Ik heb zojuist alles nagekek wat ik kon bedenken. En ik ben eruit..
Mijn cilinder is vast gelopen.. Nu nog het probleem van die toeter zoeke en dan ben ik klaar!
Bedankt voor de reacties iig
Mijn cilinder is vast gelopen.. Nu nog het probleem van die toeter zoeke en dan ben ik klaar!
Bedankt voor de reacties iig