Hallo mensen
Ik heb zelf al een leovince v6 uitlaat maar maakt een hoop herrie.
Ik wil een dubbele demper maken maar heeft het veel zin voor het geluid,
Voor het geval dat ik het voor niks doe.
Dempertje kost namelijk 80euro dus erg veel geld als het niet uitmaakt
Dus heeft iemand ervaring met dubbele demper graag reactie.
Het maken van de Y pijp is geen probleem.
Mvg
V6 dubbele demper
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi senda drd racing
V6 dubbele demper
Gang is alles remmen is angst!
- Pieke
- Moderator
- Vervoersmiddel: KTM
Re: V6 dubbele demper
Het haalt vrij weinig uit voor het geluid. Dat blijft namelijk ongeveer hetzelfde. Mensen doen het vooral omdat ze vinden dat het er leuk uitziet.
- Gerdjan
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi drd evo limited edition
een vriend van me had eerst een normale uitlaat en daar later een dubbele van gemaakt. maar dit heeft aan het geluid niks veranderd
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD SM #85 2011 rood
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2565
- Contacteer:
hiermee is je vraag beantwoord, maar je probleem niet opgelost.
vervangings uitlaten zullen gewoon meer geluid produceren, je zou een originele DRD of andere derbi demper kunnen zoeken en pas maken op je tailpipe. Daar zitten namelijk schotten in die het geluid aanzienlijk dempen.
Let wel op, de tailpipe van je v6 (ovaal) gaat niet op de ronde 3-bouts aansluiting op de derbi dempers passen.
Als je creatief bent zal je wel een oplossing vinden, desnoods buig jij je eigen tailpipe.
Ook je luchtfilterbegrenzer erop laten zitten tegen het geluid, mocht je deze verwijderd hebben even terug priegelen en wellicht opnieuw afstellen aangezien hij dan minder lucht krijgt.
succes met het oplossen van je probleem
vervangings uitlaten zullen gewoon meer geluid produceren, je zou een originele DRD of andere derbi demper kunnen zoeken en pas maken op je tailpipe. Daar zitten namelijk schotten in die het geluid aanzienlijk dempen.
Let wel op, de tailpipe van je v6 (ovaal) gaat niet op de ronde 3-bouts aansluiting op de derbi dempers passen.
Als je creatief bent zal je wel een oplossing vinden, desnoods buig jij je eigen tailpipe.
Ook je luchtfilterbegrenzer erop laten zitten tegen het geluid, mocht je deze verwijderd hebben even terug priegelen en wellicht opnieuw afstellen aangezien hij dan minder lucht krijgt.
succes met het oplossen van je probleem
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.